Er jeg uverdig pga jeg naver?
Ehem... I dette tilfellet, ja!
Skal dog ikke trekke alle over en kam. Flott system vi har her i landet, og det fungerer flesteparten av gangene.
Er jeg uverdig pga jeg naver?
Skal dog ikke trekke alle over en kam.
BLEKEMIDDEL ER FARLIG FOR GJERNEN DIN, DERFOR HAR IKKE FRISØRENE DET INNTIL HODEBUNNEN
Det er skummelt å tenke på hvor mange som holder på med hjemmebleking og ikke er klar over de alvorlige konsekvensene bleking ofte kan få. Bare se på skrekkeksemplene som Iselin som deltok på Paradise i 2012. Håret er overbleket og ut ifra intelligensnivået hennes er det ingen tvil om at frisøren enten har gitt seg en god faen og hatt blekemiddel inntil hodeskallen hennes eller at hun har bleket håret sitt hjemme!
Det samme gjelder Linni Meister. Hva tror dere er grunnen til hennes lyse stemme? Jeg har vist det helt siden jeg så det lyse håret, det har vært mye sterkt blekemiddel i kontakt med gjernecellene hennes også og derfor er stemmen blitt så lys! Det er skremmende hva sterke kjemikalier kan gjøre med hodene våre, jeg skal aldri bleke håret mitt selv ihvertfall.
Mange er ikke opplyste om hvordan blekemiddelet fungerer. Jeg skal forklare så godt jeg kan.
Når du påfører det på hårstråene vil det etse bort litt av det ytterste laget og i noen tilfeller trekke helt inn i hårstrået. Hvis blekemiddelet kommer i kontakt med hårrøttene vil det trekke inn i hårsekkene, ødelegge dem og gå videre inn i gjernen din. Dere kan jo bare tenke deg hvordan det går med etsende blekemiddel sammen med gjernecellene, dere har jo alle sett dumme blondiner på TV!
Hun har nok brukt litt for mye blekemiddel, og dermed skadet gjernecellene.
http://missninja.blogg.no/1415231770_blekemiddel_er_farlig.html
Hun har nok brukt litt for mye blekemiddel, og dermed skadet gjernecellene.
http://missninja.blogg.no/1415231770_blekemiddel_er_farlig.html
Her er det så mye å ta tak i at jeg ikke vet hvor jeg skal begynne.
Kommentarfeltet er jo interessant det også.
Denne kunne kanskje passet i humortråden, men jeg sliter litt med å le når det kommer til stykket.
Edit: Ser at denne var linket til i en tidligere post. Ja ja. Godt vi er flere som leser bloggen hennes da.![]()
To eksempler fra realityserier nylig:
"Jeg skal motbevise for meg selv at jeg klarer det"
og
"Jeg hadde ikke tenkt noe på det i forkant - men det overgikk mine forventninger".
Møøøøøø.
![]()
ser du på reality TV?