Tidssonen-tråden

Dette med vanntetthet… Kunne det vært et tema å ta opp i podcasten? Skulle gjerne hørt fasit om dette. Panerai Due og nå Patek…

Kontekst og synsing på denne sida i klokkekafe-tråden:

 
  • Liker
Reaksjoner: Jon Henrik
Fin episode! "Korte" episoder er helt greit det også :)
Synes det er bra du tar opp temaer fra forumet, slik som månefase-tråden.

Sportsklokker med integrert lenke: Nei, jeg er ikke lei kategorien. Men nå er jeg relativt fersk her. Det finnes få gode navn for slike klokker, og det tar litt tid å si sportsklokke med integrert lenke. Kan forkortelsen SKIL duge? Tviler på at den vil bite seg fast ala GADA-begrepet, men...
 
  • Liker
Reaksjoner: Jon Henrik
Episode-13-66.jpg


Ukens episode av podcasten er ute nå :)

 
Disse episodene er bare koseprat og god stemning for min del, ser frem til hver av dem :) Denne episoden trigga noen spørsmål i hodet mitt som kanskje flere enn bare J-H kan svare på..
Ja, Bon Jovi har jo ødelagt stemmen nå, så kanskje han skal prøve seg som klokkemaker for å dra inn millionene i fremtiden? Håper han pensjonerer seg snart...80-tallet var kult en gang. Litt som Tag Heuer sikkert tenkte, selv om ingen har hørt om Kith. Litt drøyt å ta 21k for plastklokker, men Breitling slipper vel unna med sine "Breitlight" Endurance klokker til 39k? Den føltes hvertfall som plast når jeg prøvde en hos Thune.

Når Køben ble nevnt på slutten, var der med danskebåten i helgen, og ble ganske sjokkert over hvor mange high-end klokkebutikker som ligger midt i sentrum på Strøget, Købens "karl johan", et eget Rolex-bygg, jeg så ikke mindre enn TO patek philippe butikker, selv inne på kjøpesenteret Magasin Du Nord var det en hel etasje med separate Tudor, Piaget, Cartier, Vacheron osv butikker..vi snakker om en by med ca like mange innbyggere som Oslo, hvorfor er det haugevis av disse og bare 2-3 i hele Oslo? Mystisk. Nesten snodig at de ikke har AP butikk der også. Swatch butikk snubla jeg også over, selv om de hadde venteliste på moonphase-moonswatchene..