Tidssonen-tråden

Tipper det er snakk om Bjerkepodden? :unsure:
Ah, tok ikke ironien med en gang. Hvis man ser bort i fra den i ubrukelige programlederen som bare snakker om "schtål og Daytona" så synes jeg faktisk den er klasseledende i Norge p.t.
Unge Bjerke vet jo hva han snakker om og de har hatt veldig bra gjester og produksjonen virker proff. Fått byttet ut verten med en som er litt mer kyndig og ikke så "goofy" så hadde den vært topp.
Det forutsetter jo selvfølgelig at man greier å leve med at det er Bjerke som er involvert da, det er jo ikke så lett for mange.

Ah, tok ikke ironien med en gang. Hvis man ser bort i fra den i ubrukelige programlederen som bare snakker om "schtål og Daytona" så synes jeg faktisk den er klasseledende i Norge p.t.
Unge Bjerke vet jo hva han snakker om og de har hatt veldig bra gjester og produksjonen virker proff. Fått byttet ut verten med en som er litt mer kyndig og ikke så "goofy" så hadde den vært topp.
Det forutsetter jo selvfølgelig at man greier å leve med at det er Bjerke som er involvert da, det er jo ikke så lett for mange.
Daytona og Blackbay vinner alt, Vannmelon-rælet han kameraten har kjøpt seg snakkes opp. Lite nyanserte meninger fra "han kameraten" og han virker å styre mye av innholdet. Bjerke skulle kjørt hele showet sjæl! :mad:

• Liker
Reaksjoner: GrimReaper
Daytona og Blackbay vinner alt, Vannmelon-rælet han kameraten har kjøpt seg snakkes opp. Lite nyanserte meninger fra "han kameraten" og han virker å styre mye av innholdet. Bjerke skulle kjørt hele showet sjæl! :mad:
Fullstendig enig. Jeg tror også Bjerke hadde kunnet laget mye mer proft produkt selv. Den klovnen gjør ihvertfall ikke podcasten noen tjenester.

• Liker
Reaksjoner: aslakhaege
  • Liker
Reaksjoner: Jon Henrik
Dette med vanntetthet… Kunne det vært et tema å ta opp i podcasten? Skulle gjerne hørt fasit om dette. Panerai Due og nå Patek…

Kontekst og synsing på denne sida i klokkekafe-tråden:

• Liker
Fin episode! "Korte" episoder er helt greit det også :)
Synes det er bra du tar opp temaer fra forumet, slik som månefase-tråden.

Sportsklokker med integrert lenke: Nei, jeg er ikke lei kategorien. Men nå er jeg relativt fersk her. Det finnes få gode navn for slike klokker, og det tar litt tid å si sportsklokke med integrert lenke. Kan forkortelsen SKIL duge? Tviler på at den vil bite seg fast ala GADA-begrepet, men...

• Liker