Det var så mange bra poenger der og interessante tankespeil i din horologiske reise som ikke du hadde fortalt meg. Helt konge at episoden ikke på noen som helst måte er vinklet økonomiskHyggelig at du satt pris på episoden @Qwestern
Det var så mange bra poenger der og interessante tankespeil i din horologiske reise som ikke du hadde fortalt meg. Helt konge at episoden ikke på noen som helst måte er vinklet økonomisk
Flere slike @Jon Henrik og @Nicolai![]()
Super episode nr 2! Jeg storkoste meg. Virkelig morsomt å høre på deg @Edzilla![]()
Morsomt å høre stemmene til folk man har hørt mye om. Lyden var da helt OK. Tidenes beste podcast, Alt du sier er feil Espen, hadde da dårligere lyd. Men har dere ikke et glass vann i Moss?
Mye positivt er sagt allerede, men dette var virkelig underholdende! @Edzilla, du var veldig behagelig å høre på, mange interessante refleksjoner. Tommel opp fra andre siden av vannskilletGleder meg til neste episode!
Det håper jeg også. Du har utvilsomt mye å bidra med. Denne hobbyen er bare to år gammel for min del, og jeg skjønner at her er det mye å lære. Herlig at det går an å få nye hobbyer når man snart har et 5 tall foran alderen..Tusen takk @eidehelg!
Utrolig hyggelig å lese det du skriver.
Håper @Jon Henrik og @Nicolai lar meg for lov til å være med på flere episoder. For jeg liker å prate. Spesielt om ting jeg ånder og lever for![]()