Tidssonen Passaround

Hva skjer'a?:confused:
Er denne på tur rundt eller...? Synes det blir merkelig stille angående denne i litt for lange perioder.:roll:
 
Regner med at DJM fortsatt har den, eller at den går videre helt i det stille:confused::confused:

Jeg hadde min tilmålte uke. For å oppsummere kort kan jeg jo si at den ikke vokste nevneverdig på meg. Med det sagt så var jeg akkurat sånn passe fornøyd og gråt meg ikke i søvn natten etter separasjonen...
 
Klokken er hos meg, og den bli overlevert til Auto på mandag. Har vært rimelig opptatt med eksamenslesing og har derfor ikke postet så mange bilder av den desverre. Skal ta meg en liten pause i morgen og slenge inn noen bilder :)
 
Jeg fikk den kjapt videre til Marius.

Midt i eksamensuken min så jeg fikk dessverre hverken brukt den eller postet noen bilder!
 
Da er klokken på vei til Braute! Kort oppsummert synes jeg Stowa Seatime er en helt ok klokke der du får mye for pengene! Den er behagelig på armen og urverket går jevnt innenfor det som er akseptabelt! Designet er enkelt, litt vintage feeling over det hele og kassen i matt stål kler denne meget godt. Det som trekker litt ned er en noe slapp bezel og et litt lite datovindu. Den originale gummiremmen er i silikon noe som gjør den myk og god, men kan tenke meg at den også blir en støvmagnet slik som den påmonterte aftermarket remmen gjør. Jeg byttet ikke remmer osv, da det er litt tungvint med skruer i barettene. Blir spennende og se hvem som stikker av med denne til slutt! Jeg hadde ihvertfall blitt fornøyd om det var meg :)

e07b9e29.jpg
 
Raskt ekspedert Auto.:p

Stowa`n sitter på armen, men ble ikke "love at first sight".
Litt usikker på hva det er, men den kantede kassen faller ikke i smak.

Kanskje det er en tilvenning, i alle fall, neste mann ut er jsf.

Braute.
 
Fint og høre at den kom trygt frem :)

Flere i passarounden gir uttrykk for at Stowa'en begynner litt tregt, men tar seg opp etter et par dagers bruk! Gi den litt armtid Braute :)
 
:D Kul det begynner bli litt fart i denne passarounden :D

De må ju bli en ny passaround etter denne;)
 
Merker at jeg liker den litt mer for hver gang jeg ser den, var ikke så veldig imponert første gangen jeg så den.
 
Hei folkens,

Klokken vokste desverre ikke på min arm.
PM sendt til jsf, som tydeligvis er en opptatt kar.
Habbes er da neste på listen - You got mail.:p

Ha en fin dag.
 
Morn!

Svarte på PM, men det er helt greit at Habbes får den før meg! :) Har vært ganske travel med bacheloroppgaven som ble levert idag..
 
Håper oppgaven gikk bra.:p

Klokken sendes til deg i morgen, så sender du den bare videre til habbes.
 
Da var tidssonens passaround ankommet og førsteintrykket var litt blandet. Jeg var fra før av litt skeptisk i å bruke noe som 20 andre karer har tredd hånden igjennom, men den har fremdeles noe jeg liker. Skal se om jeg får tatt litt bilder i helgen :)

Habbes er neste hvis jeg forstår det riktig?
 
Habbes er neste hvis jeg forstår det riktig?[/QUOTE]

Jepp, jeg er klar :) Sender deg en PM med adresse osv :)
 
Klokken har fått prege armen min den siste tiden mens jeg har kost meg med statistikk. Ikke akkurat det den er laget for, men for tiden blir ingen av klokkene mine utsatt for noe mer ekstremt enn akkurat dette...

IMAG1350.jpg


IMAG1340.jpg



Lite bilde med resten av "samlingen" som er i sin spede begynnelse.

IMAG1343.jpg
 
Da er klokken sendt til nestemann som er Habbes. :)

Jeg likte faktisk klokken etterhvert, men er enig med at bezelringen kan føles litt slarkete. Den satt godt på hånden, og passet ganske bra. Jeg tror ikke jeg hadde kjøpt den selv uten videre, men kult å teste likevel.
 
Så bra, klokken er godt og vel over halvveis nå, og Østlandsregionen er tilbakelagt. Det betyr at den snart setter ut på Norgesturné, og Jolu oppe i Arktis et sted er nestemann. Han kommer antagelig til å være verdens første polfarer med Stowa på armen, samt at den nok kommer til å få flekker av både reinblod og fiskeslo.

Det betyr også at etter Habbes er det ca tre måneders vandring igjen på klokka, eller litt i overkant av det. Utlodning blir dermed mest sannsynlig i oktober.