Jeg blir gjerne med på en runde til, og støtter topales forslag om Sinn. Jeg synes forøvrig også det bør stilles litt strengere krav til oppfølgning fra deltakerne denne gang. I forrige runde virket det som om klokken ble liggende veldig lenge hos enkelte, og klokken måtte etterlyses flere ganger. Det var irriterende for de neste i køen, og respektløst overfor Krille som tok seg bryet med å organisere det hele. Det er forståelig at man ikke har tid eller lyst til å ta bilder og skrive rapporter, men dersom man ikke har tid til å gå på postkontoret en gang i løpet av en vanlig uke bør man heller la være å bli med.
Denne diveren kunne jeg virkelig tenkt meg å prøveVar vel test av den i WatchTime for ikke så lenge siden også..
http://www.chrono24.com/en/cuervoys...Ids=384&urlSubpath=/cuervoysobrinos/index.htm
http://www.chrono24.com/en/cuervoys...Ids=384&urlSubpath=/cuervoysobrinos/index.htm
Jeg vil gjerne være med, hvis jeg får lov. Jeg har ikke max med posts, men det er til gjengjeld et par her inne som veit hvor jeg bor.![]()
Det strekker kanskje til for den rimeligste manuelle fra Nomos.Bra det er litt diskusjon rundt dette. Registrerer at enkelte kunne tenke seg å øke potten litt, men jeg tror at foreløpig sier vi at grensen på 10000,- inkl frakt og mva er smertegrensen i denne runde.
Denne diveren kunne jeg virkelig tenkt meg å prøveVar vel test av den i WatchTime for ikke så lenge siden også..
Jeg er forsåvidt enig i at den ikke lenger er så fryktelig spennende. Det er flere på forumet som har én, og et par av klokkene har vel hatt flere eiere også. Det gjør nok antagelig at de som har hatt befatning med den ikke er så fryktelig gira på å være med på Passaround. Men, det er klart, er det et sterkt ønske, kan den godt få være med på avstemningen.Helson SD ble foreslått sist også, men i bunn og grunn er det ikke så spennende. Pluss at de fleste får tafset på en Helson før eller siden, mens det som var morsomt med Stowaen var at det var en klokke få eller ingen viste så mye om fra før.