Nei det kan jeg ikke like – KLOKKE edition

Vi må tilbake til tema karer! Me no like: Har ikke turt å si det før, men her kommer det: Siste generasjon submariner. Skulle nok tålt å eie en, men jeg synes den har alt for kantete og brede horn. Er ikke helt fortrolig med bezelen heller. :eek::eek::eek:

Wow! Enda en facebook-nekter. Vi er jammen en sjelden rase.

Vi må stå sammen i disse harde tider.

On topic:

Jeg liker ikke de anonyme bezelene på Panerai Submersible. Venter i spenning til den dagen Panerai kommer med en skikkelig dykkebezel :)

Jeg trodde jeg hadde funnet min egen, egen klokke - helt til jeg ser at det ikke er tall på bezelen. Men i innerste heite....?
breitling--A17321-178_LRG.jpg

En diver uten tall på bezelen....?????

Jeg trodde jeg hadde funnet min egen, egen klokke - helt til jeg ser at det ikke er tall på bezelen. Men i innerste heite....?

Den perfekte klokke finnes ikke, min venn. Men likte uttrykket du brukte. Er jo håpløst å ikke ha tall på en dykkerbezel.

breitling--A17321-178_LRG.jpg

En diver uten tall på bezelen....?????

Er vel en såkalt kontor-diver;) Trenger ikke tall på bezel når man skal ned fra skrivebordsplaten og ned i skuff nummer to..hehe

Jeg liker lum-tec B serien svært godt, og har eid flere av disse tidligere.
Men den nye V-serien ?? Den finner jeg ikke pen fra noen vinkler. Lum-tec fans ser ut til å elske den.
ltv1_1.png

8670f92f.jpg

Ikkeno krans altså, Vridbar metallsirkel derimot. Jeg synes vridbare metallsirkler kan være fine, også uten tall.

Krans? Nei det kan jeg ikke like :)

Oppdaterer min med:

Kombinere spesialstyrker og klokker. Eks: JLC og Navy Seals.

Synd, for de klokkene er superflotte, men det blir bare for latterlig.