Hah! Kul reklame ja. *sjekker ut klokkene deres*De har flotte klokker men prisene ligger nok litt høyt. Sif koster fra ca. 15000 nok +mva og frakt.
Men, jeg liker reklamekampanjen deres![]()
Hah! Kul reklame ja. *sjekker ut klokkene deres*De har flotte klokker men prisene ligger nok litt høyt. Sif koster fra ca. 15000 nok +mva og frakt.
Men, jeg liker reklamekampanjen deres![]()
Hva med en Tsunami?
Mange gode forslag her, syns Cuervoen er best så langt, deretter Glycine og Ball Fireman
Ikke dumt med humidor
![]()
Enig! Helson hadde en model, ellers har jeg ikke sett så mange andre budget-klokker med bronsekasse. Er vel en på TS her som har den Helson-modellen?Hadde vært kult med noe i bronze
+ 1, kommer definitivt til å stemme på denPrisen der vi fant den er jo halv av det den egentlig koster også, så det må jo evt bli vanvittig bra
![]()
Enig! Helson hadde en model, ellers har jeg ikke sett så mange andre budget-klokker med bronsekasse. Er vel en på TS her som har den Helson-modellen?
Hvordan går det med pengeinnkrevingen?![]()
Hvorfor i hel..fikk ikke jeg være med denne gangen heller...nå stenger jeg snart ned hele kontoen min....![]()
Hvorfor i hel..fikk ikke jeg være med denne gangen heller...nå stenger jeg snart ned hele kontoen min....![]()