Da var passaroundklokken overlevert til maghas9. Litt vemodig å sende den videre for jeg likte den veldig godt.
Det ble også tid til en hyggelig klokkeprat! Kos deg med den maghas9!
Takk for overlevering og hyggelig klokkeprat, boenna_69
Da har klokken vært på mitt håndledd noen timer, og jeg hadde ikke satt meg noen særlig forventninger til verken det ene eller andre. Dog har jeg jo fått med meg det som tidligere "lånere" av uret har gitt uttrykk for av både positive og negative meninger!
Må si jeg synes det er flere positive ting ved denne Ball klokken

Jeg synes den gir et generelt godt kvalitets inntrykk, det meste virker for seg gjort og med god kvalitet! Remmen likte jeg veldig godt, og klokken og remmen kler hverandre godt

Kassen har generelt god finish, men den virker liten til å være 40mm! Dette kan ha noe med at skiven ligger litt langt ned i klokken og at viserne er ganske så små
Hadde vel gledet meg en del til Ball sin tritium, og den trodde jeg nok skulle enda mer lysende enn den er, og det var litt skuffende! Men den lyser jo konstant alikevel, og det er jo kult
Kommer tilbake med litt fler oppdateringer når jeg har fått testet klokken litt mer, noe jeg gleder meg til