Tidemann Urmakermester (Oslo)

Var innom for første gang i dag. Ble tatt godt imot og fikk prøve det jeg ønsket. Ble nesten spontankjøp der, men måtte besinne meg litt.. men det har resultert i et nytt sikleobjekt, og det liker vi vel? For øvrig er montrene for Vacheron satt opp og finpusset, så urene er straks på vei inn :)

Jeg har bare godt å si om brødrene Tidemann. Har snakket mye klokker med dem begge og også handlet en GO der til meget fordelaktig pris. Vi har også drukket litt champagne sammen på Champagneria:cool:

Siden denne tråden gikk meg hus fordi tillater jeg meg å vekke den til liv igjen. Mine erfaringer med brødrene Tidemann er utelukkende positive. Ypperlig og hyggelig service hele veien, også da jeg stadig var innom for kun for å kikke. Har både hatt service på vintage og kjøpt nytt. Like bra alt sammen. Topp folk. Sekser på terningen.

Både gode og mindre gode erfaringer med Tidemann. Første besøk var imponerende, hyggelig prat med kaffe og fikk med to flotte bøker hjem (Breguet og Glashutte). Flere hyggelige besøk siden. Så: I midten av februar i år leverte jeg inn en klokke til reparasjon, og det har vært null henvendelser fra Tidemann siden, selv om telefonnummer ble gitt. Jeg har ringt dem 3-4 ganger for å sjekke status. I dag (juni!) holdt jeg på å gå lei, og ringte mer eller mindre for å be om klokken min tilbake. Da sa de at den var ferdig! Da ble jeg både glad ... og litt oppgitt. Hvorfor hadde de ikke gitt beskjed? De reddet seg inn ved at en superhyggelig jente var der og blid som en sol da jeg kom rett før stengetid... Hun påpekte at de har hatt mye å gjøre og pusset opp litt i forbindelse med at de nå har fått inn VC, som jo mildt sagt frister enormt. Så, veldig mye bra, og jeg "heier" på norske ADer som tar inn de beste merkene, men håper de strammer litt opp på kundekommunikasjonen hvis de skal få full score...

Var innom idag for å hente en klokke som trengte polering. Service og kundevennlighet i verdensklasse. Neste klokke blir kjøpt her. Ja det blir en VC

Innom på snarvisitt idag og testet noen fremtidige grails.
Fikk også hjelp med en supergod poleringsjobb på en lenke. Tidemann kan polering!

Fikk også vite at Tidemann nå blir forhandler av cartier!!

Fikk superbra hjelp på polering idag. Fikk også klådd litt mens jeg ventet, vet hva min neste er...tror jeg!

Innimellom snadderet fikk jeg også vite at Tidemann blir cartier forhandler! Kult!

Innom på snarvisitt idag og testet noen fremtidige grails.
Fikk også hjelp med en supergod poleringsjobb på en lenke. Tidemann kan polering!

Fikk også vite at Tidemann nå blir forhandler av cartier!!

Fikk superbra hjelp på polering idag. Fikk også klådd litt mens jeg ventet, vet hva min neste er...tror jeg!

Innimellom snadderet fikk jeg også vite at Tidemann blir cartier forhandler! Kult!

Etc etc ...

Og ellers @Entropy? Er du i feriemodus (les: på fylla)

Redigert av en moderator:
Neida, var bare at jeg ikke så at tråden var postet, og emnet stod tomt, så tenkte jeg hadde klart å slette innlegget istedet for å poste.

Men... For deg som ser dobbelt var vel dette behagelig lesning?

Hadde en Breitling inne hos dem nettopp som hadde vært på service der i Januar, men så hadde minuttelleren på kronografen slutten å fungere. Dette ble fikset raskt og greit på garantien på servicen. Fikk også sett på noen klokker mens jeg var der og må si servicen var fantastisk. Glashütte står nå høyt på listen over "most wanted" klokker hos meg!

Jeg har jo vært litt (bittelitt) kritisk til Tidemann tidligere på grunn av PP dissing. Nå er jeg dypt imponert; sendte en kollega bort med Paneraien for service før sommerferien. Tidemann fikset den på et par dager og til en meget konkurransedyktig pris. Her har Bjerke mye å lære!

I dag har jeg handlet min andre JLC hos Tidemann, og har bare godt å si om dem! Godt utvalg og ypperlig service! Alltid hyggelig å stikke innom der for en klokkeprat, og når det er tid for å close dealen er det en glede :D

fick en fantastisk deal på en GO en gång i tiden, bara pruta på!