Ifølge min informasjon så koster GS´en 65.000 og JLC´en 56.000.
Yen?
Ifølge min informasjon så koster GS´en 65.000 og JLC´en 56.000.
M300 (kr 29950,-):
Grand Seiko! Jeg er fullstendig innhabil da jeg er så heldig å eie en SBGW253 selv. Denne klokka gir meg en skikkelig godfølelse og er den ultimate dressklokken spør du meg. Tynn kasse, perfekt størrelse (38mm), ren skive, går fullstendig under radaren (for de som liker det) og har en rå finish. Å trekke opp det manuelle urverket gir også en fin tilleggsdimensjon.
Fikk høre at det kom 5 stk. til Norge og Urmaker Christensen i Stortingsgaten fikk inn 2 stk. Vil anta at de er gått ut alle sammen da jeg fikk inntrykk av damen i butikken at det hadde vært stor etterspørsel/interesse for denne modellen. Men "limited edition" på 1960 stk. gjør jo at det er mulig å skaffe denne modellen på ett eller annet vis.
Lykke til med valget!
Vis vedlegg 73258
Ser ut som om Jermstad også har den inne:Jeg mener de hade en hos Grøtteland i Sandnes sist jeg var innom.
Ser ut som om Jermstad også har den inne:
https://www.finn.no/bap/webstore/ad.html?finnkode=109968880
Har lyst på den, men da må noen først forbarme seg over min GS.![]()
Dersom jeg måtte velge blant disse to, så ville jeg slitt med å velge mellom dauphine-visere og sektor-urskive. Skulle jeg måtte velge - uten å foreslå en annen versjon, så ville jeg gått for JLC da jeg ikke fikser dauphine-visere.
Når det er sagt, så har jeg vært innom den GS-en selv og det finnes tusen andre varianter fra GS. Likeledes med JLC, så månefasen foreslått over her virker som en innertier innen GS/JLC.