Da var henting i London satt opp![]()
Da var henting i London satt opp![]()
Svarer til alle tre herJeg sendte de en mail og sa jeg ville plukke den opp i London. Tok en uke, men i dag sendte de bekreftelse tilbake. Skal på lang ferie om noen dager og flytter snart fra Canada hjem til Norge, så ville unngå styr rundt forskjellige nummer, tidssoner, osv.
Fikk ikke noe info rundt når klokken faktisk er klar.
Jeg ringte boutiquen i Old Bond Street og de bekreftet at de gir ut skjema for momsrefusjon, så det er ikke noe problem. Man får ikke hele momsen tilbake i følge boutiquen, men selv med det, sparer man noen tusen ferdig momset inn til Norge.
Ikke book tur til London på bakgrunn av dette, men det ser ut som besparelsen er på rundt 5000kr.Kan jeg spørre om du vet hvor mange tusen besparelsen eventuelt vil komme på? Forstår selvfølgelig at du ikke kan komme med et nøyaktig svar her. Har i utgangspunktet ingen planer om å dra til London med det første, så om ikke besparelsen er all verden, vil det kanskje være like greit å få den levert hos AD i Norge?
Rått! Det der kan jeg bare glemme hjemme iallefallEn litt stor, tom og hvit soveromsvegg fikk meg til å bestille disse plakatene. Overraskende nok ble de godkjent av dama, wohoo! Mangler bare en "Speedy Tuesday" nåVis vedlegg 26195
En litt stor, tom og hvit soveromsvegg fikk meg til å bestille disse plakatene. Overraskende nok ble de godkjent av dama, wohoo! Mangler bare en "Speedy Tuesday" nå![]()
Kan jeg spørre hvor du har kjøpt disse?![]()
En litt stor, tom og hvit soveromsvegg fikk meg til å bestille disse plakatene. Overraskende nok ble de godkjent av dama, wohoo! Mangler bare en "Speedy Tuesday" nåVis vedlegg 26195
En litt stor, tom og hvit soveromsvegg fikk meg til å bestille disse plakatene. Overraskende nok ble de godkjent av dama, wohoo! Mangler bare en "Speedy Tuesday" nåVis vedlegg 26195