The Speedmaster “Speedy Tuesday” Limited Edition

Andre som også har fått denne?

image.png
 
Redigert:
Seriøst? Hva f***? Er dette en sånn "let them down easy" fra Omega?
Det hadde i så fall vært ganske dårlig kundebehandling, for å si det mildt... Send Omega en mail og hør hva de sier. Håper dette er en ren misforståelse.
 
Det hadde i så fall vært ganske dårlig kundebehandling, for å si det mildt... Send Omega en mail og hør hva de sier. Håper dette er en ren misforståelse.

Jeg sendte mail umiddelbart tilbake - men ikke fått noe respons enda
 
Etter å ha sett livebildene kan eg bare tenke ein ting, ÆSJ skulle reservert nr. 1540 som eg hadde sjansen til den første dagen... Jaja, står sist på reservelista nå da, men eg har ikkje store forventninga :p
 
Er det jeg som skal være grinebiteren? Synes Speedy er mye penere på lenke. Remmen liker jeg rett og slett ikke og natoen er heller ikke mye å skryte av. Det blir uansett Speedmaster nr 9 for min del :confused:
 
  • Liker
Reaksjoner: Gubben11 og Oddemann
Lenka med delenummer 1171/633 er børstet, og periodekorrekt med den originale Alaska III.
Kult at Omega lager den fremdeles, tror jeg kommer til å kjøpe en sånn.

Hva er forskjellen på 1171/633 lenken og 1450/808 lenken? Begge er vel børstet om jeg ikke tar feil? :)
 
Jeg vet ikke så mye om lenker, JohanB, men når jeg googler 1458/808, virker det som om den ikke lages mer og er ganske dyr/vanskelig å få tak i? Det med 1171/633 leste jeg på et annet forum tidligere i dag og bare gjentok det siden noen her spurte.
 
  • Liker
Reaksjoner: JohanB
Svarer til alle tre her:) Jeg sendte de en mail og sa jeg ville plukke den opp i London. Tok en uke, men i dag sendte de bekreftelse tilbake. Skal på lang ferie om noen dager og flytter snart fra Canada hjem til Norge, så ville unngå styr rundt forskjellige nummer, tidssoner, osv.

Fikk ikke noe info rundt når klokken faktisk er klar.

Jeg ringte boutiquen i Old Bond Street og de bekreftet at de gir ut skjema for momsrefusjon, så det er ikke noe problem. Man får ikke hele momsen tilbake i følge boutiquen, men selv med det, sparer man noen tusen ferdig momset inn til Norge.