Hvermansen
Støttemedlem
Hehe, skal sette på lenke til ære for degNeeeeeiiiiiii......ikke ødelegg denne fine saken med den lenken da
Gleder meg til å ha rembonanza når denne kommer engang.
Har stirret endel timer på den røde firkanten der
Videre rundt hvor man henter klokken, som @Kjeksen påpekte i den andre tråden, ser det ut som man kan spare ~8k hvis man henter den i London (inkludert moms inn til Norge). Antar da at klokken koster £4100 inkludert mva (ifølge omegaforums). "Gratis" tur til London?
Ja, momsrefusjon er problemfritt.Tror jeg så £4300 på ett screenshot. Høres jo ut som en plan, om det lar seg enkelt gjøre å få tilbake UK moms, noen med erfaring på å kjøpe nytt hos AD der borte?
Kanskje det skulle vært organisert en liten TS langhelg til London da? Kunne kombinert shopping, gtg og god drikkeJa, momsrefusjon er problemfritt.
Jeg er ikke helt enig, jeg. For det første liker jeg designet, helt subjektivt sett, selvfølgelig. Når det er sagt, så liker jeg den "vanlige" Speedyen også, til omtrent halv pris av denne limiterte. Men for min del så synes jeg selve salgsmetodikken også er spennende. At en såpass stor, og sikkert konvensjonell, aktør som Omega kaster seg på "crowdsourcing"-kjøret, og bare selger på nett, gjør at jeg får lyst til å være med på første tog.Skjønner ikke hva alle ser i denne modellen her. I ene øyeblikket er folk her inne på kritikken av Omega for at de kommer med LE's på løpende bånd, og i neste så er folk frelst. Dette er bare nok en Speedmaster i rekken av 100 andre Speedies. Og å lage en limited edition på grunn av en hashtag, er bare noe Omega kunne gjort og egentlig ganske teit. Men Omega får solgt ut alle og tjener penger, så fint for dem.
Jeg er ikke helt enig, jeg. For det første liker jeg designet, helt subjektivt sett, selvfølgelig. Når det er sagt, så liker jeg den "vanlige" Speedyen også, til omtrent halv pris av denne limiterte. Men for min del så synes jeg selve salgsmetodikken også er spennende. At en såpass stor, og sikkert konvensjonell, aktør som Omega kaster seg på "crowdsourcing"-kjøret, og bare selger på nett, gjør at jeg får lyst til å være med på første tog.
Dobbel pris?? Hva koster en "standard" moonwatch nå da?
Edit: 42,5k...
Beklager tabloidisering...Dobbel pris?? Hva koster en "standard" moonwatch nå da?
Edit: 42,5k... Jøye meg, det stiger jevnt og trutt...