The Speedmaster “Speedy Tuesday” Limited Edition

Det var sykt hyggelig å høre, gratulerer :)

Har du noen f5 tast igjen på tastaturet nå eller?

Jeg også fikk satt meg på venteliste, men det tror jeg alle kan gjøre nå.
Oppdaterte siden tidligere i dag, og fikk opp "All numbers are reserved, but there's still a chance to obtain a number by subscribing to our waiting list." med en SUBSCRIBE-knapp, i stedet for den røde firkanten med ...Try again later.
Og det er fortsatt slik på siden. ;)

Lastet for øvrig etter hvert ned en auto-refresh-add-on til nettleser, angrer jeg ikke gjorde det med en gang jeg oppdaget mulighetene. Angrer også jeg ikke prøvde mer med en gang jeg oppdaget klokken tirsdag i 15-tiden, da visste jeg enda ikke at det gikk ann å ha flaks som noen over bekreftet..
 
Det var sykt hyggelig å høre, gratulerer :)

Har du noen f5 tast igjen på tastaturet nå eller?
Nja, det er nok litt tidlig å gratulere, det kan jo hende jeg er nummer 2012 på den ventelisten ;)

Men en postiv ting som kom ut av dette var nettopp dette med F5-tasten. Jeg har ikke vært klar over at denne brukes til å oppdatere nettsiden, før nå..... Nå er det jo bare et hull igjen der tasten var ja, men jeg har lært noe nytt ihvertfall!:D
 
Jeg også fikk satt meg på venteliste, men det tror jeg alle kan gjøre nå.
Oppdaterte siden tidligere i dag, og fikk opp "All numbers are reserved, but there's still a chance to obtain a number by subscribing to our waiting list." med en SUBSCRIBE-knapp, i stedet for den røde firkanten med ...Try again later.
Og det er fortsatt slik på siden. ;)

Lastet for øvrig etter hvert ned en auto-refresh-add-on til nettleser, angrer jeg ikke gjorde det med en gang jeg oppdaget mulighetene. Angrer også jeg ikke prøvde mer med en gang jeg oppdaget klokken tirsdag i 15-tiden, da visste jeg enda ikke at det gikk ann å ha flaks som noen over bekreftet..
Hvordan fungerer denne add-on pluginen da? Vil den ikke bare stå å autorefreshe, eller vil den stoppe om siden endrer seg?
 
Hvordan fungerer denne add-on pluginen da? Vil den ikke bare stå å autorefreshe, eller vil den stoppe om siden endrer seg?
litt off-topic her nå, men; Stemmer, så da kommer det vel ann på websiden om den går bort fra muligheten til å reservere igjen eller blir "stående" når den oppdateres (jeg visste ikke dette, men tok sjansen), og eventuelt i såfall at man rekker å se endringen og stoppe refreshingen manuelt (intervaller kan stilles inn)... :p
 
  • Liker
Reaksjoner: Qwestern
Enig litt off topic, men akkurat i denne tråden til denne klokken er den litt relevant. Om du kunne delt med oss andre hva den heter, hadde det sikkert blitt satt pris på til neste gang :)

Now, back to topic!
 
Googlet auto refresh browser og fant en add-on til nettleseren Dolhpin for Android. (Fått også add-on til chrome på pc og firefox mener jeg at jeg så, men ikke testet). Regner med de brukes mest for å holde seg oppdatert på f eks sport, aksjekurser etc..

On topic. Irriterer meg fortsatt at jeg fulgte med nok den dagen på ts, face og insta, og ikke fikk den med meg tidsnok. Og at jeg ikke hadde flaks etterpå.. Hadde passet bra i samlingen med Snoopy og daytonaC om dette viser seg å bli årets nyhet :cool:
 
  • Liker
Reaksjoner: Qwestern
Liker å ha en klokke som ikke alle andre har

Gi deg a? Du må vel ha en av de mest generiske samlingene her på sonen? :p

Skille

Grattis til de som har fått reservert en slik. Likte veldig godt skiven, hadde nok prøvd å få tak i en slik hadde ikke urverket vært så jævlig å trekke...
 
  • Liker
Reaksjoner: Zawatch
*snip* Hadde passet bra i samlingen med Snoopy og daytonaC om dette viser seg å bli årets nyhet :cool:

Eller denne som akkurat ble lansert? :)

http://www.ablogtowatch.com/omega-speedmaster-moonwatch-automatic-master-chronometer-watch/

Omega-Speedmaster-Moonwatch-Master-Chronometer-304.32.44.51.01.00-2017-aBlogtoWatch-6.jpg


Sitat ablogtowatch:
"Omega says this is the next generation of Speedmaster"


Vel og bra det, men trist at fremtiden ser ut til å bli i kasseformen som er 44.25mm. :(
 
Redigert:
Hadde bare tallene i subdials vært like som på den vanlige speedmaster :( Ser litt for "Kickstarter" ut for meg.
 
Hadde bare tallene i subdials vært like som på den vanlige speedmaster :( Ser litt for "Kickstarter" ut for meg.

Ja, kanskje ikke alles smak. Forøvrig hentet fra Alaska III:

upload_2017-1-14_9-24-23.png


"This Alaska III project was from the 1970s for re-certification as an EVA watch for the Space Shuttle program. In 1978 the Speedmaster got re-certified once more and Omega send 56 pieces to NASA for use during the Space Shuttle program."

Det må vel kalles en ekte LE... :)
 
Hadde bare tallene i subdials vært like som på den vanlige speedmaster :( Ser litt for "Kickstarter" ut for meg.
Kan ikke bli mer uenig. Syns den er veldig tro mot "1978" med noen designmessige oppgraderinger. For min del har de truffet blink her, men absolutt lov å ha forskjellige meninger ;)
FYdkjYN.jpg
 
Redigert:
  • Liker
Reaksjoner: Utinaturen
Jeg har et litt todelt syn på Omega om dagen.. På den ene siden syns jeg de lanserer bøttevis med klokker i alle mulige sirkusfarger og ALT for mange limited editions av alt og ingenting!

På den andre siden har de fantastiske urverk og Speedmaster Moonwatch og også enkelte Seamaster er virkelige ikoner..

Denne #SpeedyTuesday skulle jeg gjerne sikret meg. Den er virkelig virkelig flott :)