Ja, at du ikke skammer deg over usle 4,4sek
Joda, garantien er vel og bra den. Men dette skal jo være en familiebil, med en superbils(kanskje også hyperbils?) ytelser. Den kombinasjonen må ha et kompromiss en eller annen plass, ift. prisen. Ellers kunne jo alle andre bare sluttet å produsere bil, om Tesla var den komplette bil.
Dette er ikke et forsøk på trolling, men jeg lurer oppriktig på dette av nysgjerrighet![]()
For så vidt enig. Men det du skriver over her, gjelder også for de fleste andre bilmerker...
At "nesten alle som eier Tesla svarer at enten 9 eller 10 på en skala fra 0-10 på hvor tilfredse de er" blir som å stå ved utgangen av kirka på søndagen og spørre hvor fornøyde deltakerne er med Jesus Kristus. Du får svar fra de som tar seg bryet med å svare, og du får svar fra de som tok seg bryet med å gå til kirken.
Noen som har glemt Tesla sine problemer med DU??
Hvordan Tesla klarer å holde på "menigheten" fatter jeg ikke.
Sakset fra: Tesla Owner Club Norway
Vis vedlegg 13951
Næh, dette tror jeg ikke noe på. Tesla-eierne er vel vant til at bilen er så stille at den minste lyd får en til å tro at noe er galt.
Alle vet jo alt Tesla, i likhet med Rolex, er best – det nytter ikke å diskutere![]()
https://www.google.no/search?q=pors...t=firefox-b&gfe_rd=cr&ei=Pc_fV-jwJofEZIqBjZgEEller hva med dører som ikke vil åpnes, eller låses? Pytt, pytt! Er det så nøye da?
Vis vedlegg 13952
Eller hva med dører som ikke vil åpnes, eller låses? Pytt, pytt! Er det så nøye da?
Vis vedlegg 13952
Hvordan Tesla klarer å holde på "menigheten" fatter jeg ikke.
Sakset fra: Tesla Owner Club Norway
Vis vedlegg 13951
Eller hva med dører som ikke vil åpnes, eller låses? Pytt, pytt! Er det så nøye da?
Vis vedlegg 13952