Uvanlig mye negging mot dette prosjektet, synes jeg. Dette er vel så vidt jeg kan se et forsøk på å lansere en app for å samle salgskanalene for klokker som i dag befinner seg litt på facebook, litt på finn.no, litt her, litt her og der. Kanskje hive på muligheter for å kommunisere litt i samme slengen. Er ikke det kult det, da?
At de evt. køler litt med finansielle instrumenter er vel ikke mer mystisk enn at folka har brukt en god del timer på dette prosjektet i et par år uten lønn, og kanskje også lagt ut for kostnader av egen lomme. Ikke helt urimelig at de får noe igjen for jobben.
Uvanlig mye negging mot dette prosjektet, synes jeg. Dette er vel så vidt jeg kan se et forsøk på å lansere en app for å samle salgskanalene for klokker som i dag befinner seg litt på facebook, litt på finn.no, litt her, litt her og der. Kanskje hive på muligheter for å kommunisere litt i samme slengen. Er ikke det kult det, da?
At de evt. køler litt med finansielle instrumenter er vel ikke mer mystisk enn at folka har brukt en god del timer på dette prosjektet i et par år uten lønn, og kanskje også lagt ut for kostnader av egen lomme. Ikke helt urimelig at de får noe igjen for jobben.
Ikke glem at enhver form for saklig kritikk egentlig bare er misunnelse og jante..Jeg forstår ikke hvorfor man skal heie på noen som prøver å kommersialisere noe som fungerer helt fint uten at noen skal ha en cut.
Det er lov å prøve å lage butikk, men det er da virkelig ikke noe krav om å heie frem alle som starter bedrift, det kommer an på hva bedriften driver med!
(I tillegg virker jo disse folka her som totale amatører)
Når var oppturen?"Forrige uke møttes styret i selskapet. I styremøtet ble klart at selskapet ikke kunne fortsette driften da det ikke er tilstrekkelig kapital tilgjengelig for å dekke selskapets økonomiske forpliktelser. Det har vært en berg-og-dalbane reise for selskapet siden begynnelsen, vi har hatt opp- og nedturer. Nå er det bråstopp. Det ble besluttet å melde oppbud til Bærum Tingrett."
Hvor er pengene?Når var oppturen?
Da folk spyttet ukritisk inn pengerNår var oppturen?
Minner meg mye om de gode gamle pyramidespillene på 2000-tallet. Syns det er rart at administrasjonen i en facebook gruppe lot seg friste/lure til å promotere dette luftslottetDa folk spyttet ukritisk inn penger![]()
Minner meg mye om de gode gamle pyramidespillene på 2000-tallet. Syns det er rart at administrasjonen i en facebook gruppe lot seg friste/lure til å promotere dette luftslottet