Bezel
Støttemedlem
Strekker budsjettet ørlitegranne - tradisjonen tro - om den er ny, men faller antagelig innenfor brukt;
Sporty, dressy, dato. Det du trenger.
En 2254.50 kunne jeg helt klart levd medSe på en +/- 10 år gammel Omega Seamaster. Typ: 2254.50 alternativt med hvit skive: 2538.20.
Jaja. Vi er ikke Kvinneguiden er vi vel?Strekker budsjettet ørlitegranne - tradisjonen tro - om den er ny, men faller antagelig innenfor brukt;
Jaja. Vi er ikke Kvinneguiden er vi vel?
Alltid hatt sansen for Nomos. De har flere gode alternativer!
På ingen måte. Som med alt annet handler det om prioriteringer og hvilke områder man velger å sprenge budsjettet på. Klokker, øl og biler er innafor.Altså, forstår jeg deg rett i at du påstår at kvinner i større grad enn menn holder seg innenfor budsjett? Hmmm... Kanskje noe å nevne for Stortinget!
Eller hva med en av disse? Kanskje å banne i kirka å foreslå quartz, men skulle jeg først hatt et batteridrevet ur er jeg ikke i tvil om hva jeg hadde valgt.
Vis vedlegg 82069
Med fare for å avspore tråden, inspirert av eget råd la jeg nettopp inn bestilling på en hvit hos urmaker Jermstad. Det gledes!Flott valg.
Jeg har den til høyre og det er mitt soleklare valg om jeg skulle hatt bare en. Utrolig nøyaktig, utrolig bra finish og femti år til du trenger service. Og så er den en klokke. Ikke dykker/flyver /racerbil/dressfyr klokke.
Den kommer innenfor budsjett som brukt
Lars Birger
Du har nok rett. Rimeligste på Chrono24 er 16,6k + mva og transport.Må nok være en råtass på pruting for å få en 2254.50 til 15k, men i god TS-ånd er jo en liten budsjettsprekk hjertelig velkommen. Definitivt den jeg ville beholdt om jeg skulle kuttet ned til kun én klokke.