Swatch-tråden

Hurra for AP x Swatch som gir en revival til Mc Happy Meal lekene fra 90-tallet...

🍔🤠🍟🤡

Disse klokkene er jo lite praktiske for andre enn sykepleiere. For alle de folka som skal henge disse klokkene på vesker og slik fo pynt, så er det jo meningsløst for dem at de må trekke den manuelt, så da blir de vel kjøpt kun kjøpt som plastpynt.

Vis vedlegg 428255

Vis vedlegg 428256

299,- med nypoppet popcorn
1778677525345.jpeg

1778677550903.jpeg

• Haha
Reaksjoner: Genta
  • Haha
Reaksjoner: holmby og Hammerfjord
Jeg tror Royal Flop stuntet egentlig fikk grønt lys for å få folk til å gå til Swatch sin hjemmeside. Der finner de det som kanskje er ny-tolkningen av Jellyfish?? Superkule! Jeg tror jeg har lyst på alle… Kan Sommerklokka 2026 være en samling isteden for 1 stk klokke?
IMG_5137.jpeg
IMG_5136.jpeg
IMG_5135.jpeg
IMG_5138.jpeg

• Liker
Reaksjoner: Chronodiver
Spørsmål til sonens kloke jus-hoder – vil det være rett frem å lage "adapter" (kasse/lenke) i Royal Oak-design? Ikke noe problem med rettigheter til design eller lignende?
Det er et tema jeg har tidligere tatt opp og med Design beskyttelse er det begrenset og utfordrende.

"In most jurisdictions, a design patent typically grants exclusive rights for a period of 15 years from the date of grant in the United States, with variations in other regions. During this timeframe, patent holders must actively maintain their rights to avoid expiration."

• Liker
Reaksjoner: saxxvik
Er i Cannes denne uken og gikk tilfeldig forbi Swatch butikken her i dag - ingen kø og ingen folk inne i butikken, «AP-søsterurene» lå i alle varianter i vinduet, tilsynelatende tilgjengelige.
Tydeligvis er det mer Hype i Norge enn Frankrike:rolleyes:
Det viser til at det er ingen internasjonalt fenomen

• Liker
Reaksjoner: Gin
Tydeligvis er det mer Hype i Norge enn Frankrike:rolleyes:
Det viser til at det er ingen internasjonalt fenomen
Spørs om de i Noege vet noe de i Frankrike ikke vet… men når de i køen blir intervjuet og de sier at det kommer 50stk til Norge, så er det ikke rart de står i køen! spørs om skuffelsen blir stor neste måned når se får inn flere…