Swatch-tråden

Nei takk 😬

Men er den stor nok?
1778611945768.png

Jeg skjønner swatch. Selge billig ræl i stort volum og tjene litt gryn.

Men hva i granskauen er det AP tenker på?

Dette er jo textbook hva man IKKE skal gjøre innen markedsføring/merkevarebygging.

Jeg tror neppe AP tårnet velter av dette altså, men hva er det de trodde de skulle oppnå med dette egt?

Er dem så dårlig stilt at de måtte bli med på dette?

• Liker
Reaksjoner: MikroKrone og Grendel
Den påbegynnende hypen, med eller uten lenke, håper jeg vi slipper fremover.

Hurra for AP x Swatch som gir en revival til Mc Happy Meal lekene fra 90-tallet...

🍔🤠🍟🤡

Disse klokkene er jo lite praktiske for andre enn sykepleiere. For alle de folka som skal henge disse klokkene på vesker og slik fo pynt, så er det jo meningsløst for dem at de må trekke den manuelt, så da blir de vel kjøpt kun kjøpt som plastpynt.

Skjermbilde 2026-05-13 kl. 06.59.28.png

rosa-sosterur-sykepleierklokke-cingulum-scaled.jpg

Redigert:
4 innlegg i tråden her i januar i år.
30+ hittil i mai.

Veldig enkel forskning tilsier at swatch-samarbeidet er en enorm suksess allerede før salget er i gang

Litt flåsete selvsagt, men jeg hadde nok ikke lest og lært om f.eks. CODE 11.59 i tråden her om det ikke var for swatch.👍

4 innlegg i tråden her i januar i år.
30+ hittil i mai.

Veldig enkel forskning tilsier at swatch-samarbeidet er en enorm suksess allerede før salget er i gang

Litt flåsete selvsagt, men jeg hadde nok ikke lest og lært om f.eks. CODE 11.59 i tråden her om det ikke var for swatch.👍
Ja og dette er hele poenget. Man kan jo hevde at dette samarbeidet ikke hører hjemme i AP-tråden men faktum er jo at dette er den største nyheten FRA og OM Audemars Piguet siden nettopp lanseringen av Code 11.59.

For meg er dette samarbeidet overhodet ingen devaluering av AP, deres arbeid taler for seg selv. De hadde ikke trengt det men flott med fuzz!

• Liker
Reaksjoner: Jone og hgnubel