Supra Unboxing...Edit: Nå med Vinge !!

Jeg syns TRD vingen er veldig fin, i mine øyne bedre enn den originale buede.

Herre min hatt......Den var fet;).........Er den trimmet ?
Som du ser,er min uten vinge......Er usikker på om jeg skal montere en original vinge. Hva syns dere ?
Mvh
Timebandit

Den er "BPU" trimmet, dvs eksos, luftfilter, BCC, FMIC, bremset 399,8 på bakhjula for noen år siden.

Synes Supra uten vinge er rålekkert, har en ekstra bakluke til min uten vinge, tenkte kjøre med den til neste år. Samtidig må jeg si at Supra vingen er noe av det bedre som biler har hatt originalt.

Jeg slår et slag for at du skal ha den uten vinge! Ser meget fin ut slik som den gjør i dag.

Å det er jo kult å ha ikke noe andre har, for de fleste andre som har slik bil har vel en eller annen stor vinge bakpå der, enten original eller noe annet plastikk vræl :eek:

Dette var jo bilen(e) sin(e)... Helt rått. Jeg husker disse fra min bilbarndom... Jeg synes det er veldig stilig/elegant uten vinge, rent estetisk, men ærlig talt, er jo en sportsbil da... :)

Dette var jo bilen(e) sin(e)... Helt rått. Jeg husker disse fra min bilbarndom... Jeg synes det er veldig stilig/elegant uten vinge, rent estetisk, men ærlig talt, er jo en sportsbil da... :)

Støtter Greg her. Tror den kan kle en mattsvart foliering også.

Støtter Greg her. Tror den kan kle en mattsvart foliering også.
p1115800ae0.jpg

Hmm..

Falt ned på og montere en original vinge......
Den er faktisk enorm stor,men gjør seg godt etter min smak.

Supra001-1.jpg
[/IMG]

Mvh
Timebandit