Supra Unboxing...Edit: Nå med Vinge !!

Phenix

Støttemedlem
Medlem
2. jan. 2011
Innlegg
4.345
Sted
ThePromisedLand
Da ønsker jeg og unboxe min nye 94 mod. Toyota Supra Twin Turbo Targa 330 hk originalt.
Så lenge etter en bil som ikke var ombygd eller tunet med. Kom over denne som er superoriginal med originale hjul og ellers i en stand som gleder en originalfreak;)
Bilen har komplett servicebok og er traktert av en eldre herremann fra sin spee barndom.
Bilen ble registeret på norske skilter i dag.

Her er noen bilder.


Supra002.jpg
[/IMG]
Supra001.jpg
[/IMG]
Supra003.jpg
[/IMG]
Supra001-1.jpg
[/IMG]

Mvh
Timebandit
 
Redigert:
Det var stor pakke! Gratulerer! Fett med helt original, men min første tanke er HJUL HJUL HJUL :mrgreen:

For øvrig min favorittbil å kjøre med i Gran Turismo.
 
Gratulerer med strøken Supra.

Bør vel nevne at jeg kjøpte meg en splitter ny Supra 3,0i Targa i 1987. Den når ikke din til anklene, men noen likhetstrekk er det dog.

Fant for moroskyld frem et utsagn fra et nettforum. Her er det en som skriver en miniomtale av sin Supra:
Got 3x girlfriends already by using these. The car adds sex appeal to the owner if clean and repainted.
 
Gratulerer med grombil. Disse er vel ganske vanskelige å få tak i som originale?
 
Supra Mk 4 er jo en veldig flott Grand Tourer, i original stand også. Uheldigvis er det så mange av disse som er nedsarva med plastikk og kjempedigre spoilere.

Gratulerer med ny og flott bil!:D
 
Gratulerer med flott bil! Har veldig sansen for supra.

En kompis av meg har nettop solgt sin som var benket til rett over 600 ponnier på hjulene. Hadde det vært min bil ville jeg byttet til et panser uten scoop, men hvis du er originalpolitzei så er det kanskje ikke aktuelt.
 
Gratulerer med strøken Supra.

Bør vel nevne at jeg kjøpte meg en splitter ny Supra 3,0i Targa i 1987. Den når ikke din til anklene, men noen likhetstrekk er det dog.

Fant for moroskyld frem et utsagn fra et nettforum. Her er det en som skriver en miniomtale av sin Supra:
Got 3x girlfriends already by using these. The car adds sex appeal to the owner if clean and repainted.

Er det sant??? kjøpte du en ny i 1987:cool: Da var du en av få i Norge som har kjøpt en ny i Norge...grattis;)
Hadde du bilen lenge ? og vet du om den lever fremdeles ? Farge ? Hadde du hatt den i dag,og i original stand hadde du fått nærmere 200K for den med denne historikken....ny i Norge og en eier.

Mvh
Timebandit;)
 
Måte faktisk nullstille passordet for å få lov til å kommentere posten :) (btw så ville ikke siden godta molde som moderby for molde fk av en eller annen grunn....)

Gratulere med et skikkelig bil ikon som nok for mange er en drøm! ivertfall i orginal stand.
Ser at den har rattet på riktig side også. har du noen planer for bilen?
 
Gratulerer med en strøken Supra!

Nå får du sette på noen fine BBS felger å nyte bilen;)