Supra Unboxing...Edit: Nå med Vinge !!

Nydelig!

Sist helg var jeg på Rudskogen motorsportsenter, på et "lukket" arrangement. Full pakke med pølser, vafler, brus og kaker :D
Men med iskald vind og regn som plasket vannrett bortover, ble det en ufyselig opplevelse inntil det ble min tur.
Flere løpsriggete og noen ordinære løpsbiler sto klare til å ta oss gjester med på noen runder rundt banen.

Jeg var så heldig at jeg fikk oppleve å være passasjer i to ulike SUPRA'er kjørt av dyktige sjåfører, noe som fort fikk varmen tilbake i kroppen min!

Det ble sidelengs kjøring i høy hastighet, med sladder innlagt. En flott og spennende opplevelse! :cool:

Bilder? Nei, dessverre,- drittværet forhindret det, bortsett fra vedlagte korte glimt :(


Tror ikke det var noen SUPRA'er i dette glimtet... ;)
 
Er det sant??? kjøpte du en ny i 1987:cool: Da var du en av få i Norge som har kjøpt en ny i Norge...grattis;)
Hadde du bilen lenge ? og vet du om den lever fremdeles ? Farge ? Hadde du hatt den i dag,og i original stand hadde du fått nærmere 200K for den med denne historikken....ny i Norge og en eier.

Mvh
Timebandit;)

Ja, selvsagt er det sant. Splitter pine ny. Manuelt gir, burgunderrød, grått skinn. Nyprisen var over 400K, så vidt jeg kan huske. Suveren familiebil for en familie bestående av mor, far og en datter på 2 år.

Jeg hadde den i ca et halvt år. Da ble den stjålet. Den ble funnet igjen året etter, på fire meters dypt vann (ferskvann). Da hadde kjeltringene kjørt flere tusen kilometer med den. Forsikringsselskapet solgte den til en privatperson og så vidt jeg vet har den rullet på veien i noen år etter dette.

Sorry for OT, måtte bare svare...
 
Hei.

Da poster du straks et bilde så jeg/vi får se på herligheten;)

Seff;)

bilde1.jpg

bilde2.jpg

bilde3.jpg
 
Herre min hatt......Den var fet;).........Er den trimmet ?

Som du ser,er min uten vinge......Er usikker på om jeg skal montere en original vinge. Hva syns dere ?

Supra001.jpg
[/IMG]



Mvh
Timebandit
 
Den bilen kler begge deler like godt. Siden din er såpass nedtonet (bl.a. fargen) ville jeg holdt den vingeløs.
 
Jeg syns TRD vingen er veldig fin, i mine øyne bedre enn den originale buede.
 
Herre min hatt......Den var fet;).........Er den trimmet ?
Som du ser,er min uten vinge......Er usikker på om jeg skal montere en original vinge. Hva syns dere ?
Mvh
Timebandit

Den er "BPU" trimmet, dvs eksos, luftfilter, BCC, FMIC, bremset 399,8 på bakhjula for noen år siden.

Synes Supra uten vinge er rålekkert, har en ekstra bakluke til min uten vinge, tenkte kjøre med den til neste år. Samtidig må jeg si at Supra vingen er noe av det bedre som biler har hatt originalt.
 
Jeg slår et slag for at du skal ha den uten vinge! Ser meget fin ut slik som den gjør i dag.

Å det er jo kult å ha ikke noe andre har, for de fleste andre som har slik bil har vel en eller annen stor vinge bakpå der, enten original eller noe annet plastikk vræl :eek:
 
Dette var jo bilen(e) sin(e)... Helt rått. Jeg husker disse fra min bilbarndom... Jeg synes det er veldig stilig/elegant uten vinge, rent estetisk, men ærlig talt, er jo en sportsbil da... :)
 
Dette var jo bilen(e) sin(e)... Helt rått. Jeg husker disse fra min bilbarndom... Jeg synes det er veldig stilig/elegant uten vinge, rent estetisk, men ærlig talt, er jo en sportsbil da... :)

Støtter Greg her. Tror den kan kle en mattsvart foliering også.