Super Compressor hommage - fellesbestilling

IMG_0291.jpg

IMG_0292.jpg

Veldig fornøyd. Var desverre for sent ute ved påmeldingen, måtte orden opp selv utenom fellesbestillingen. Rask sjekk hos urmaker: Trykktestet og gikk bra.

Gratulerer!! Den er litt annerledes enn den på vår felles bestilling ser jeg.. Er andre visere og teksten på skiven er ulik, men ellers et den vel lik, og flott var den jo andolutt:) Er din med ETA 2824 eller der det Miyota på din også?

Gratulerer!! Den er litt annerledes enn den på vår felles bestilling ser jeg.. Er andre visere og teksten på skiven er ulik, men ellers et den vel lik, og flott var den jo andolutt:) Er din med ETA 2824 eller der det Miyota på din også?

Vet ikke hvor dere bestilte fra. Jeg fikk min fra Frankrike, ETA 2824-2. Holder tiden perfekt. Veldig fornøyd.

Vet ikke hvor dere bestilte fra. Jeg fikk min fra Frankrike, ETA 2824-2. Holder tiden perfekt. Veldig fornøyd.

Tror vi også har bestilt fra Frankrike etter hva jeg har skjønt, men det kan jo evt, krille svare på ;) Vi bestilte vel rubel og bit av de med Miyota urverk så den var vel ikke tilgjengelig lenger.. Lov å spørre hva du betale med ETA verket?

Jeg har vært i kontakt med Postvesenet, og sendt dem faktura fra selger og kvittering fra Paypal slik at fortollingen kan gjennomføres. Nå er det forhåpentligvis ikke snakk om mange dagene før pakken ankommer.

Jeg har vært i kontakt med Postvesenet, og sendt dem faktura fra selger og kvittering fra Paypal slik at fortollingen kan gjennomføres. Nå er det forhåpentligvis ikke snakk om mange dagene før pakken ankommer.

Da satser vi på at resten av ferden går som smurt:)

Dette har jo gått fort...

....med tanke på at stakkaren har skrudd sammen 20 klokker. Gleder meg stort. Nevnt tidligere i tråden, men hva er utsikter og synspunkter rundt gravering? Personlig mener jeg gravering høres kult ut og gjør det hele til en TS-greie.

Jeg mistenker at det sitter en gjeng med klokkeinteresserte tollbetjenter og fikler og sikler over klokkene vi fører inn i landet og forlenger fortollingstiden.... Når en tenker over det hadde det ikke vært den verste jobben å ha, en får jo inspisere ganske mye lekkert ;)

Ah the wait....

Jeg mistenker at det sitter en gjeng med klokkeinteresserte tollbetjenter og fikler og sikler over klokkene vi fører inn i landet og forlenger fortollingstiden.... Når en tenker over det hadde det ikke vært den verste jobben å ha, en får jo inspisere ganske mye lekkert ;)

Ah the wait....

Jeg er tilbøyelig til å være enig:

Sendingen er ferdig tollbehandlet og overlevert sortering 01.02.2012 13:42 0024 OSLO
Sendingen er fortollet 31.01.2012 11:21 0024 OSLO
Sendingen lagt til fortolling av Posten 30.01.2012 13:11 0024 OSLO
Sendingen er under importbehandling og er midlertidig lagret 24.01.2012 10:45 0024 OSLO
Sendingen er antatt tollpliktig og er sendt til tollbehandling 23.01.2012 22:22 1470 LØRENSKOG
Sendingen er ankommet mottakerlandet 23.01.2012 11:49 OSLO LETTER CENTER

Skjer det no?:confused: Skjer det no?:confused: Skjer det no?:confused: Skjer det no?:confused:Skjer det no?:confused: Skjer det no?:confused:Skjer det no?:confused: Skjer det no?:confused:Skjer det no?:confused: Skjer det no?:confused:Skjer det no?:confused: Skjer det no?:confused:Skjer det no?:confused: Skjer det no?:confused:Skjer det no?:confused: Skjer det no?:confused:Skjer det no?:confused: Skjer det no?:confused:Skjer det no?:confused: Skjer det no?:confused:Skjer det no?:confused: Skjer det no?:confused:Skjer det no?:confused: Skjer det no?:confused:Skjer det no?:confused: Skjer det no?:confused:

Skjer det no?:confused: Skjer det no?:confused: Skjer det no?:confused: Skjer det no?:confused:Skjer det no?:confused: Skjer det no?:confused:Skjer det no?:confused: Skjer det no?:confused:Skjer det no?:confused: Skjer det no?:confused:Skjer det no?:confused: Skjer det no?:confused:Skjer det no?:confused: Skjer det no?:confused:Skjer det no?:confused: Skjer det no?:confused:Skjer det no?:confused: Skjer det no?:confused:Skjer det no?:confused: Skjer det no?:confused:Skjer det no?:confused: Skjer det no?:confused:Skjer det no?:confused: Skjer det no?:confused:Skjer det no?:confused: Skjer det no?:confused:

Skjer det no?:confused:

Gutter, nå må dere være tålmodige... Jeg er sikker på at Krille kommer til å legge ut bilder av de nye baderomsflisene sine med en gang de ankommer...