Ja MM hva skjer? Skal du selge unna alle Omegaene++? Hva er planen?
Kan ikke svare konkret på dette nå. Årsaken er at det ennå ikke foreligger noen konkret plan. Men, som jeg skrev, en opprenskning i boksen er under vurdering.
I mangel av noe bedre å finne på har jeg forsøkt å analysere mitt klokkebehov. Nå finnes det vel strengt tatt ikke noe bedre å finne på enn akkurat det, og her deles noe spredte tanker:
1. Jeg bruker ikke de klokkene jeg har ofte nok
2. Tre eller fire av dem kan strengt tatt brukes til samme oppdrag - hva er så vitsen med tre?
3. Et par av klokkene skiller seg mer og mer fra de andre, i betydningen "følelsen" ved å ha de på armen. Dette har nå blitt slik at jeg virkelig kjenner velbehag når jeg har på den rette. Det er da jeg ser på klokken flere ganger uten å få med meg tiden. Skulle jeg mot formodning få med meg tiden må jeg allikevel kikke en gang til...
4. Jeg har postet over 1700 innlegg og nærmer meg 2000. Om jeg ikke husker helt feil pakket jeg ut en ny på 1000 og det føler jeg som en forpliktelse. Skal det bli en tradisjon må bedriften gjentas to ganger til - altså på 2000 og 3000.
5. Rastløshet og handlelyst. Kommer alltid over meg når motorsykkelen står parkert for vinteren.
Ingen vet hvor haren hopper, og aller minst jeg. Såpass kjenner jeg meg selv
En avgjørelse er imidlertid tatt. Skal det unboxes på 2000 skal det enten være en spesielt pent brukt utgave av en sveitser, eller aller helst en helt ny. Om ikke så skjer blir veien til tradisjon lang.
Med alle forbehold om at min smule filosofering ender med et helt annet resultat enn selv jeg ville trodd. Det "skumle" med TS, iallefall for meg, er all påvirkningen i de forskjelligste retninger. Egentlig ikke skummelt i det hele tatt, men for en som er så lettpåvirkelig som meg kan det iallefall tømme både en og to lommebøker.
Bare noen tanker fra en rødvinsmarinert bygdetulling på en fredag kveld...