Super Compressor hommage - fellesbestilling

Ser ut til at jeg må stå over for denne gang. Ferie og mulig heftigere klokkekjøp må nesten prioriteres litt. :)
 
Argh.. Irriterende..

Kontoen er godt under smertegrensen etter siste tids utskeielser..


Men men, jeg får hvertfall gleden av å montere selv om jeg bestiller senere.. :p
 
Jeg er med!

Mulig å få den levert på en bra lenke, ala "Tropical" som allerede er nevnt?!
Eventuellt levert uten lenke, hvis alle ender opp med å bytte uansett, så kan man få prisen ned i et minimum.
Vet du hva lugs på denne er?

Danne
 
Jeg er ikke med i denne omgang, men må virkelig berømme Krille for tiltaket. Slikt bidrar til å gjøre TS så bra.
 
Jeg vill å være med! Å det hadde vært helt krem om vi fikk med gravering som feks TS01/10 ;D
 
Etter å ha oppdatert selger med antall interesserte tror jeg han ble litt svett! Han har 15 sett klar for montering nå, men jobber med å skaffe flere ASAP. Får forhåpentligvis oppdatering i dag på det. Har vel 20 interesserte nå.

Jeg sender ut en mail med detaljer om betaling til de 15 første, da jeg er trygg på at vi får i alle fall 15 stk. Får du ikke mail nå på morgenen må du bare smøre deg litt med tålmodighet. Satser på at vi får til alle, men sender ikke ut mail til de over 15 før jeg er sikker.

Her er for øvrig rekkefølgen etter mottatt PM:

1 krille
2 MINUTE_REPEATER
3 Tots
4 Anstein
5 tudor
6 Guybrush Threepwood
7 Christian83
8 Hopalong
9 boenna69
10 Espenbki
11 Minuteman
12 ErikR
13 topale
14 Auto
15 Ebbe3
16 Risti4life
17 forgjeves
18 karolus
19 maghas9
20 Firefighter
21 Jørn
22 Random Hero
 
Har dere en strategi for hvordan dere håndterer de klokkene som kommer levert med feil? Av erfaring vil småskala/amatør-"produsenter" ha dårlig kvalitetskontroll, det er stor sannsynlighet at noen av klokkene blir levert med støv under glasset, riper på skiven, skeve visere eller urverk med problemer. Hva tar selger ansvar for?

Jeg fikk mandags-compressoren fra Magnus :D Glasset var ripete og støvete på undersiden. Heldigvis lot det seg ordne raskt og smertefritt, men så holder han også til i vårt naboland ....
 
En liten ting vi kanskje ikke har tenkt på der? Er vel som Anders sier; mulighet for litt feil her og der fra en slik "produsent".. Dette har i alle fall ikke jeg tenkt noe særlig over i lysten på en SC;) Nå er jeg heller ikke blandt de 15 første til å sende PM, så sånn sett ikke sikkert jeg får mulighet til å kjøpe et eksemplar i første omgang.
 
Har dere en strategi for hvordan dere håndterer de klokkene som kommer levert med feil? Av erfaring vil småskala/amatør-"produsenter" ha dårlig kvalitetskontroll, det er stor sannsynlighet at noen av klokkene blir levert med støv under glasset, riper på skiven, skeve visere eller urverk med problemer. Hva tar selger ansvar for?

Jeg fikk mandags-compressoren fra Magnus :D Glasset var ripete og støvete på undersiden. Heldigvis lot det seg ordne raskt og smertefritt, men så holder han også til i vårt naboland ....

Ikke noen annen plan enn at jeg (og evt interesserte Oslobaserte TS-ere) får ta en så god inspeksjon som mulig ved ankomst av klokker. I og med at jeg har sagt A, så får jeg si B og håndtere evt problemer som best jeg kan mot selger. Det kan bli litt styrete, men jeg er sikker på at vi skal få prosjektet i land så helt som mulig:9
 
Betalt :)
Jeg stemmer også for gravering, gjerne TS - 1/15. Har du fått noen antydning til hva leveringstiden på disse vil bli krille?
 
Betalt :)
Jeg stemmer også for gravering, gjerne TS - 1/15. Har du fått noen antydning til hva leveringstiden på disse vil bli krille?

tro nok gravering blir vanskelig med tanke på at baklokket ser støpt ut?
Men ser LümTec har nummerering på skiven for de som vill ha custom serier! :p Kanskje det er mulig?
 
Etter å ha oppdatert selger med antall interesserte tror jeg han ble litt svett! Han har 15 sett klar for montering nå, men jobber med å skaffe flere ASAP. Får forhåpentligvis oppdatering i dag på det. Har vel 20 interesserte nå.

Jeg sender ut en mail med detaljer om betaling til de 15 første, da jeg er trygg på at vi får i alle fall 15 stk. Får du ikke mail nå på morgenen må du bare smøre deg litt med tålmodighet. Satser på at vi får til alle, men sender ikke ut mail til de over 15 før jeg er sikker.

Her er for øvrig rekkefølgen etter mottatt PM:

1krille
2MINUTE_REPEATER
3Tots
4Anstein
5tudor
6Guybrush Threepwood
7Christian83
8Hopalong
9boenna69
10Espenbki
11Minuteman
12ErikR
13topale
14Auto
15Ebbe3
16Risti4life
17forgjeves
18karolus
19maghas9
20Firefighter
21Jørn
22Random Hero

Er det noe nytt her, krille? Var jo litt for sein med å lese tidssonen til å komme inn blandt kremen, da dette geniale tiltaket ble gjort fra din side:)
 
Jeg venter på tilbakemelding fra selger på hvor mange han får til! Håper å høre noe ila dagen.
 
Krille, du skal ha props for å administrere dette! Bra med ildsjeler som tenker på andre også. Kanskje jeg blir med om en seinere anledning byr seg..
 
Fått oppdatering fra selger. Han klarer å skaffe 20 klokker, that's it. Det vil si at dette blir LE, hvor de 20 første får. Sender ut mail med betalingsdetaljer og slikt til nr 16-20 nuh. Han antydet leveringstid på ca 2-3 uker.