Hvis det noengang skal deles ut en TS-fortjenestemedalje vil Krille være mottaker. Nok et flott initiativ.

Hva med...
Peacock LE
Nr. 01/10
Hva med...
Peacock LE
Nr. 01/10
Kort svar: nei.Jeg kunne tenkt meg en.
Er det mulig å få et ETA verk og plexi glass istede for safir?
Jeg er med! Som Sponon sier hadde det vært artig med ETA, men jeg er med uansettfantastisk initiativ krille!
ohhh, dette frister! Når er siste mulighet til å slenge seg på? Må gjøre plass til litt midler skjønner jeg..![]()
Kort svar: nei.
Lengre svar: det øker for det første kostnaden med minst én tusenlapp. For det andre har jeg innhentet pris på et byggesett med et Miyotaverk, og jeg er usikker på om dette settet i det hele tatt kan bruke ETA (eller om selger kan levere det). Det finnes andre sett der ute for ETA, men jeg kommer aldri i livet til å orke å administrere et prosjekt med flere alternative valgmuligheter og en masse surrehuer som omnbestemmer seg osv....![]()
Jeg skjønner godt at det blir ekstra stress. Du skal ha ros for at du i det hele tatt tar deg tid til dette, krille![]()
Hiv deg med nå, Sponon! Du vet du trenger en Super Compressor![]()
Det er ikke riktig. 6R15 hacker, og er generelt et bedre verk etter hva jeg har lest. En bedre sammenligning er 7S26 eller 7S36.krille; skrev:... vi holder oss til Miyotaverket, som for øvrig er et godt, stabilt og driftsikkert verk som jeg har hørt nevnt i samme åndedrag som Seiko 6R15.
Er det noen spesiell grunn til at man har valgt Ranchero hands og ikke de mer "riktige" enkle viserne?