Stuhrling orginal Aquadiver Regatta ble til Longines HydroConquest.

Og da var avbestillingen hos Urverket bekreftet og ny lekker sak er bestilt og på vei... Så med tanke på helg og helligdager så bør den være hos meg i midten av neste uke :p
 
  • Liker
Reaksjoner: Preacher
Jaja da var det dette med budsjetter og slikt når man får klokke feber da.... Idag ble Longines HC avbestillt da mulig leveringstid plutselig ble i midten av Juli... Ny klokke blir bestilt i morgen og den er en i min verden en såkalt budsjettsprenger... Men man lever bare en gang og med litt kreativitet og feriepenger så er jeg helt sikker på at det er verdt det. For klokka er gørlekker :) More to come soon....

Luremus! Ut med det! :)
 
Er nok kanskje ikke så veldig spennende for dere "connoseurer" her inne. Men for meg er det på kort tid blitt en slags "grail". Og selv om denne i TS miljø kanskje ikke er så ille dyr så er den for meg som skilt tobarnsfar mer enn dyr nok og sprengte budsjettet mitt med noen lapper...... Kunne sikkert kjøpt brukt, men er noe med følelsen helt nytt gir og jeg regner med at denne blir en "keeper". Har gått og siklet på denne ett par måneder nå og innerst inne ønsket jeg at HC'n var denne. Så når HC'n muligens ikke kunne leveres før i slutten av Juli så bestemte jeg meg brått for og ta'n helt ut ( innenfor rimlighetens grenser ) og ombestille :) måtte jo ha en klokke til og velge i før jeg drar til Italia. Bakdelen er selvfølgelig at dette kjøpet stopper andre klokkekjøp i år. Bortsett fra kanskje en Bambino til høsten lol :p
 
Da har jeg en idé om hva du har bestilt, så gjenstår det å se hva som dukker opp i Utpakkings-tråden :)

Og apropos - klokkeglede måles ikke i kroner og øre.
Selvsagt gir det nok ekstra godfølelse med et kunstverk a la @Edzillas F.P Journe,(for den er bare rå!!) men føler mine enkle ur gir en vel så god følelse som ekvivalenter i f.eks. Rolex eller Panerai.
 
  • Liker
Reaksjoner: wreckmaster
Da har jeg en idé om hva du har bestilt, så gjenstår det å se hva som dukker opp i Utpakkings-tråden :)

Og apropos - klokkeglede måles ikke i kroner og øre.
Selvsagt gir det nok ekstra godfølelse med et kunstverk a la @Edzillas F.P Journe,(for den er bare rå!!) men føler mine enkle ur gir en vel så god følelse som ekvivalenter i f.eks. Rolex eller Panerai.
At klokkegleden ikke måles i kroner og øre har du helt rett i, for maken til glede pr krone som Orienten gir meg skal man lete lenge etter :) Er rett og slett en fantastisk flott klokke som er nydelig og se på og som kan brukes til det meste. Detaljene, fargen i skiven, den glidende sekundviseren og tøffhetsgraden på nato stropp er fantastisk :)
 
  • Liker
Reaksjoner: Preacher
Tada!! Da venter vi i spenning :)
Hehe ja bare og vente. Er ett trappetrinn opp fra HC ihvertfall, når det kommer til pris. Er kanskje den peneste klokken innen min rekkevidde jeg vet om. Bare håper innpakningen er den riktige.... Har lest alt av tråder om aktuelle klokke på andre forumer nå. Min kjære mener jeg er lettere psykotisk om dagen :p Stod utenfor en urmakerbutikk igår og siklet på en som lå på utstilling der og jeg kjenner at jeg rett og slett er litt forelsket( kjæresten syntes også den var fin da ). Er godt jeg har Orienten i mellomtiden, for det er jaggu meg også ett fantastisk ur. Mere bang for the bucks er det vel umulig og få :) ble en ny nato til den igår også. Hadde jo brukt Bond natoen i halvannen uke nå lol
b92ee5f666c5863a1ed2fe7812ef6170_zpso1ih7udb.jpg
 
Dette blir spennende :)
Om du ikke er i topsjiktet i budsjett, så er du det når det kommer til "flipping". Tredje klokka på vei, uten at de to første har vært i hus er fullt på høyde ;)
Hehe ja ikke sant :p Fått mail fra Urverket idag om at de var forsinket med sendingen, men at den nå er på vei :) Mailen fra fedex kom noen minutter senere som estimerer levering førstkommende tirsdag :) Jaja den som venter på noe godt osv... Gleder meg som en liten unge kjenner jeg :p
 
Da er den om ikke annet kommet til Norge , med estimert levering fortsatt på tirsdag :) Bare synd jeg ærber hele den dagen.... Satse på onsdagen da tenker jeg :p