Ja, det er smartere å velge riktig barneseter enn bilDette med tre barneseter i bredden er veldig individuelt, og lar seg fint gjøre i Mondeoen vår også, selv med IsoFIX på yttersetene. Naboen har tilsvarende bil som oss, og mangler prevensjon, så de har tre barn(i hver sin setestørrelse), og det går helt fint. De skreddersydde setetypen etter hvordan de passet sammen.
Dette er for det meste kun et problem med de bakovervendte setene, setet etter babysetet, da de er noen mastodonter i baksetet.
Kan jeg spørre av nysgjerrighet om det var dagens eller forrige generasjon Octavia? Hadde nøyaktig samme erfaring som deg i den gamle (og jeg er 180 på en god dag), men hadde jo håpet at den nye var mer rommelig.Jeg har fått testet setene i svigerfars v70, og der er det akkurat plass i lengden med det store barnesetet på førersiden. Har prøvd en Octavia også men der var det ikke håp, kom ikke inn i bilen engang. Så da blir det leiting etter xc70 fremover.
Det er vel kanskje dagens modell, 2014 eller 2015. Den ser stor ut men mistenker at plassen er i bagasjerommet.Kan jeg spørre av nysgjerrighet om det var dagens eller forrige generasjon Octavia? Hadde nøyaktig samme erfaring som deg i den gamle (og jeg er 180 på en god dag), men hadde jo håpet at den nye var mer rommelig.
Det er vel kanskje dagens modell, 2014 eller 2015. Den ser stor ut men mistenker at plassen er i bagasjerommet.Kan jeg spørre av nysgjerrighet om det var dagens eller forrige generasjon Octavia? Hadde nøyaktig samme erfaring som deg i den gamle (og jeg er 180 på en god dag), men hadde jo håpet at den nye var mer rommelig.
Bestillt ny. Never change a winning team.Ser den er nevnt i en bisetning, men slår og eit slag for Subaru Outback. Har kjørt 84000 feilfrie km med min siden kjøpte den ny i juli -13. Nye modellen er bedre på alt, så....