Squale ur

Heisann @harper - da har jeg hatt en god innkjøring på 2002A. P.t. mitt favoritt ur, lettlest og sitter veldig godt på håndleddet - størrelsen eller vekten er lite merkbar i daglig gjøren. Jeg droppet lenken (har ikke noe sans for den - kun estetiske grunner til det) men vekten spilte en liten rolle i dette. I stedet har det gått i ymse NATO - og trives godt med det - foreløpig ;)

God helg

d7ca4e6a-74cd-4e9d-b10a-9a1d7e66a18a.jpg

Grå MoD NATO passer helt perfekt!!!
 
Kan noen der ute med Squale "Root beer" poste et wrist shot? Lurer fært hvordan den brune gjør seg.. internettbilder av brune klokker lyver - tror jeg.
 
Etter mye frem og tilbake - så ble det original lenke "shark-mesh" på Haien. Må innrømme at denne kler uret godt - så får en bare venne seg til typen lenke. Stor takk til urmaker Sutterud for god service som alltid - med kjapp tilpassing og nye baretter!!! Og, ja @harper - lenken er svært behagelig å ha på!

20170301_121621_001_edit_1488367186915.jpg
 
Redigert:
  • Liker
Reaksjoner: Larsnie
Hva er DDP? Altså ingen mva faktura ala DHL i ettertid?
Er det ingen urmakere i Norge som selger Squale?
Delivered Duty Paid - at selger er ansvarlig for å betale alle kostnader inkludert mva.
Det er kun vi som selger Squale i Norge. Med fri frakt og angrerett er det god mulighet til å prøve før man eventuelt bestemmer seg for å beholde.
 
  • Liker
Reaksjoner: Telemarkshelten
Noen som har bestilt hos squale.se? Når jeg trykte kjøp ble mva automatisk trekt ifra. Betyr det at jeg bare betaler 6500,-?

IMG_1259.JPG
IMG_1260.JPG