Sportsvognklubbens vårmønstring

Medlem
29. jan. 2010
Hola!

Ville bare minne alle som er interesserte i ordentlige biler om NSKs vårmønstring på Øvrevoll den 9. mai.

Om noen TSere kommer får dere se etter bilen min og ta kontakt!

Jeg kommer med min 1977 Maserati Merak SS. Se etter bilen med den dårligste lakkjobben (HEHE, skal gjøre noe med det neste vinter).

Beining: Jeg ser de italienske fargene i avataren din - hva stiller du med?
Frodo: 5517?

Jeg kommer med min 1977 Maserati Merak SS. Se etter bilen med den dårligste lakkjobben (HEHE, skal gjøre noe med det neste vinter).

Beining: Jeg ser de italienske fargene i avataren din - hva stiller du med?
Frodo: 5517?

Det gjør jeg!

Høres ut som om det blir fine biler å se. Jeg stiller med '69 Alfa Romeo 1750 GTV dersom lakken har tørket til da.

Flere Bertone-coupéer og en MGA. Er tydeligvis mange her inne som er glade i ordentlige klassikere!
Vi sees!

Det skal sies at den MGA'en ikke er min. Den tilhører faren til kompisen min, men virker som om han ikke har tid til å dra, derfor drar vi istedet :)

Maseratiklubben møtes på Hennie Onstad kl 0900 søndag. Felles avreise mot Øvrevoll kl 0930.
Til info.

Gentlemen; start your engines!

Jeg håper dere har kost dere på vårmønstring i dsg.
Selv sitter jeg hjemme, nyoperert i kjeven med bollekinn...
Salt i såret er brølet fra sportsvogner som durer opp Vollsveien pā vei til Øvrevoll.

Siden fredag har jeg måtte innta 21 (!!!) tabletter daglig, hvorav 13 (!!!) er smertestillende...
Puss, puss, så får du en suss...:mad::mad::mad:

Jeg håper dere har kost dere på vårmønstring i dsg.
Selv sitter jeg hjemme, nyoperert i kjeven med bollekinn...
Salt i såret er brølet fra sportsvogner som durer opp Vollsveien pā vei til Øvrevoll.

Siden fredag har jeg måtte innta 21 (!!!) tabletter daglig, hvorav 13 (!!!) er smertestillende...
Puss, puss, så får du en suss...:mad::mad::mad:

Godt det ikke var øynene da. Da kunne du jo likesågreit solgt hele klokkesamlingen :D

Godt det ikke var øynene da. Da kunne du jo likesågreit solgt hele klokkesamlingen :D

Ja, for pokker.
Men etter å ha holdt meg i ro i hele vinter er det handletid for meg!
Har lagt ut en Oris og kegger ut to Omegaer i dag.:D

thread_is_worthless.jpg

god bedring frode...