Sportsvognklubbens vårmønstring

Medlem
29. jan. 2010
Innlegg
844
Hola!

Ville bare minne alle som er interesserte i ordentlige biler om NSKs vårmønstring på Øvrevoll den 9. mai.

Om noen TSere kommer får dere se etter bilen min og ta kontakt!
 
Jeg kommer med min 1977 Maserati Merak SS. Se etter bilen med den dårligste lakkjobben (HEHE, skal gjøre noe med det neste vinter).

Beining: Jeg ser de italienske fargene i avataren din - hva stiller du med?
Frodo: 5517?
 
Jeg kommer med min 1977 Maserati Merak SS. Se etter bilen med den dårligste lakkjobben (HEHE, skal gjøre noe med det neste vinter).

Beining: Jeg ser de italienske fargene i avataren din - hva stiller du med?
Frodo: 5517?

Det gjør jeg!
 
Høres ut som om det blir fine biler å se. Jeg stiller med '69 Alfa Romeo 1750 GTV dersom lakken har tørket til da.
 
Flere Bertone-coupéer og en MGA. Er tydeligvis mange her inne som er glade i ordentlige klassikere!
Vi sees!
 
Det skal sies at den MGA'en ikke er min. Den tilhører faren til kompisen min, men virker som om han ikke har tid til å dra, derfor drar vi istedet :)
 
Maseratiklubben møtes på Hennie Onstad kl 0900 søndag. Felles avreise mot Øvrevoll kl 0930.
Til info.

Gentlemen; start your engines!
 
Jeg håper dere har kost dere på vårmønstring i dsg.
Selv sitter jeg hjemme, nyoperert i kjeven med bollekinn...
Salt i såret er brølet fra sportsvogner som durer opp Vollsveien pā vei til Øvrevoll.

Siden fredag har jeg måtte innta 21 (!!!) tabletter daglig, hvorav 13 (!!!) er smertestillende...
Puss, puss, så får du en suss...:mad::mad::mad:
 
Jeg håper dere har kost dere på vårmønstring i dsg.
Selv sitter jeg hjemme, nyoperert i kjeven med bollekinn...
Salt i såret er brølet fra sportsvogner som durer opp Vollsveien pā vei til Øvrevoll.

Siden fredag har jeg måtte innta 21 (!!!) tabletter daglig, hvorav 13 (!!!) er smertestillende...
Puss, puss, så får du en suss...:mad::mad::mad:

Godt det ikke var øynene da. Da kunne du jo likesågreit solgt hele klokkesamlingen :D
 
Godt det ikke var øynene da. Da kunne du jo likesågreit solgt hele klokkesamlingen :D

Ja, for pokker.
Men etter å ha holdt meg i ro i hele vinter er det handletid for meg!
Har lagt ut en Oris og kegger ut to Omegaer i dag.:D
 
thread_is_worthless.jpg


god bedring frode...
 
Synd du ikke kunne komme - jeg speidet etter 5517 på de fleste håndledd i nærheten av Italexotica i går.

Det var stor stemning på Øvrevoll, med noen høydepunkt som Bugatti type 57, Maserati Sebring Serie 2, GB-raceren til Eirik Bøle usw usw.

Jeg tok ikke et eneste bilde (!), med unntak av et wristshot inne i bilen, som nå ligger under Dagens Bilde.

Du får gi lyd når du er frisk Frodo, så får vi ta denne GTG vi har diskutert her inne flere ganger!
 
Sportsvognentusiastene feiret våren

http://www.bilnorge.no/artikkel.php?aid=35710

Lånte bilder er OK det...

Off-topic - for oss syke: Er også på "medisin" f.t., symptomer er snudd døgnrytme og uvanlig matlyst (ikke gravid) så i natt kjørte jeg 30 km for å finne en døgnåpen bensinstasjon med store salte polly peanøtter.
 
Jajaja... Utrolig mye snålt man gjør når man er syk.
Men Polly er verdt 30 km!!:cool:
 
Får ta å legge ut mine bilder siden dere nøder så:D
De bærer nok preg av at de først er lagt ut på merkeklubben min, så dere før overleve litt japanskinispirert touch på bildene.
Egentlig er jeg italiofil på min hals, men som ung student så har jeg ikke råd til en italiener som holder til mitt bruk (min forje Alfa gjorde ikke det;))

Det begynte stille ;)
dsc4599.jpg


dsc4610.jpg


dsc4627version2.jpg


dsc4639version2.jpg


dsc4649version2.jpg


dsc4614o.jpg


dsc4615.jpg


dsc4625b.jpg


dsc4663version2.jpg


dsc4677version2.jpg

Er svak for GT-vogner med stor motor og SM står høyt opp på listen.
dsc4682version2.jpg


dsc4686version2.jpg


dsc4692version2.jpg


dsc4708version2.jpg


dsc4726.jpg


dsc4742m.jpg


dsc4735version2.jpg