Spilltråden

Kjøper antagelig begge etterhvert, men slik det ser ut nå blir det en stund etter lansering hvis det ikke kommer et spill jeg MÅ ha. Spiller egentlig veldig lite for tiden.
 
E3 foregår jo akkurat nå i Los Angeles. Noen andre som har fått med seg konferansene fra Sony og MS? Sony vasket jo virkelig gulvet med MS mot slutten der, kontret vel alle punktene som Xbox One har fått så mye kritikk for - og den blir 100$ billigere, og minst like kraftig...

Er ikke mye tvil om hva jeg kjøper ihvertfall. :)
 
Akkurat nå er jeg litt i tvil om hva jeg har lyst til å kjøpe av de nye konsollene. Jeg har 360 fra før av, og det frister å oppgradere til One når den kommer. Men hvis den får en prislapp på nærmere 5000,- blir det ikke kjøp på releasedag ihvertfall :(
Jeg er uansett åpen for å kjøpe PS4, jeg er mest spent på hva som kommer av spill utover høsten :)

Men jeg synes uansett det er litt morsomt at alle sony-fanboys og indie-devs hyller Sony nå igjen, de fleste ser ut til å ha glemt hva som skjedde våren 2011. Og OtherOS.
 
Skal bli spennende når PS4 kommer. Men først "The Last of Us" Noen som har det? Tenkte det skulle kjøpes inn nå snart.
 
Gleder meg enormt til å spille The Last of Us, ser ut til å kunne bli årets spill dette her. Stor fan av Naughty Dog sine spill, Uncharted serien er for eksempel noen av høydepunktene mine fra denne generasjonen. :)
 
The last of us er på vei i posten, gleder meg stort til å prøve det. Husker ikke sist jeg brukte den gamle PS3' en. Den blir kun benyttet av minstemann til Skylanders.
 
Men jeg synes uansett det er litt morsomt at alle sony-fanboys og indie-devs hyller Sony nå igjen, de fleste ser ut til å ha glemt hva som skjedde våren 2011. Og OtherOS.

hehe... må innrømme at dette har jeg glemt.... hva skjedde høsten 2011?
 
Hentet denne på posten i går:


Vet ikke når jeg får tid til å prøve det med avslutninger tette som haggel på skoler og det som verre er.

Håper dette spillet kan vekke litt av spillegleden i meg igjen, men det er mulig jeg har blitt for gammel for spill. :p

Det kan også være det faktum at vifta i den gamle PS3´n min bråker som et fly og jeg dessuten er allergisk mot viftestøy.

Jeg kjøpte en ekstra vifte til den, men det eneste jeg oppnådde med det var å få viftestøyen av den nye vifta i tillegg til den gamle. :mad:
 
Hentet denne på posten i går:


Vet ikke når jeg får tid til å prøve det med avslutninger tette som haggel på skoler og det som verre er.

Håper dette spillet kan vekke litt av spillegleden i meg igjen, men det er mulig jeg har blitt for gammel for spill. :p

Det kan også være det faktum at vifta i den gamle PS3´n min bråker som et fly og jeg dessuten er allergisk mot viftestøy.

Jeg kjøpte en ekstra vifte til den, men det eneste jeg oppnådde med det var å få viftestøyen av den nye vifta i tillegg til den gamle. :mad:

Har du fått prøvd spillet @Yallaboy? Om ikke kan jeg anbefale deg det på sterkeste! Har nå vært gjennom hele og maken til spillglede (og avhengighetseffekt) har jeg ikke vært borti siden gode gamle Modern Warfare 2 online. Har også vært gjennom alle Uncharted spillene, og Naughty Dog har overgått seg selv med The Last of Us :)
 
Redigert av en moderator:
Har du fått prøvd spillet @Yallaboy? Om ikke kan jeg anbefale deg det på sterkeste! Har nå vært gjennom hele og maken til spillglede (og avhengighetseffekt) har jeg ikke vært borti siden gode gamle Modern Warfare 2 online. Har også vært gjennom alle Uncharted spillene, og Naughty Dog har overgått seg selv med The Last of Us :)

Har fått prøvd det litt, det virker lovende. Spennende historie og super grafikk. Skal nok få spilt mer utover høsten. :)
 
Redigert av en moderator:
Denne tråden har gått meg hus forbi. :)

Jeg har vokst opp med Grand Prix på DOS som jeg spilte i timesvis før det gikk over Monkey Island, Duke Nukem, Doom, NFS-serien, Mario Kart osv. Idag er det Xbox som gjelder og jeg har lagt bort spilling på PC da jeg ikke har tid eller ork til å sette meg ned foran PC'en og spille. Nå er det mest i sosiale lag at jeg spiller så det blir mye multiplayerspill som CoD, Fifa osv.

Når det er sagt så er det mange spill som jeg gleder meg til å spille vel og merke! Min neste konsoll blir utvilsomt Xbox One da jeg ikke takler PS-kontrollen (for liten og pinglete) og jeg tror Microsoft har fått ufortjent mye pepper. Deres satsing på servere, Kinect, spillbibliotek og en konsoll som fungerer til alt (litt som HTPC ja) er vesentlig mye mer fremtidsrettet enn en ren spillkonsoll som PS4 blir. Ankepunket er selvsagt at mange kun ønsker å spille på konsollen sin, men jeg tror ikke Xbox One blir en dårligere konsoll av den grunn. :)

En liten smakebit av hva jeg vokste opp med forøvrig. Noen flere som kjenner seg igjen?

[video=youtube;x-Bl5pqUOzQ]http://www.youtube.com/watch?v=x-Bl5pqUOzQ[/video]
 
Kjenner meg igjen @jsf :)

Vi fikk en Copam 386SX til jul på begynnelsen av 90-tallet en gang. Da gikk det i Street Rod, Test Drive, Duke Nukem osv.. Etterhvert Monkey Island og Indiana Jones Fate of Atlantis. Epic :)
Etterhvert ble det mye Championship Manager og alt mulig av FPS. Gaming for meg tok vel av med Battlefield 1942, hvor jeg var med i oppstarten av battlefield.no. Var aktiv i klanmiljøet, spilte for "landslaget", var også med å vinne den første BF1942 bedriftsturneringen. Både finalen og en kamp vi som vinnere fikk spille mot utviklerne av spillet (Dice), ble streamet direkte hos nrk.no "Nerd", med 2 kommentatorer i studio. :)

Etter BF1942 var det lite som kunne måle seg før World of Warcraft kom ut, og jeg ble skikkelig hektet. Brukte alt for mye tid på det, men ble lei til slutt og det var kanskje like greit. Med en liten i hus blir det om dagen lite tid til gaming, men når jeg spiller er det som regel FPS-spill av type BF3 og CoD. Spiller også noe PS3, da FIFA eller Gran Turismo.
 
Redigert av en moderator:
Kjenner meg igjen @jsf :)

Etter BF1942 var det lite som kunne måle seg før World of Warcraft kom ut, og jeg ble skikkelig hektet. Brukte alt for mye tid på det, men ble lei til slutt og det var kanskje like greit.

Samme her. 2000+ timar av livet som eg aldri får tilbake (var veldig kjekt mens det stod på). Logga ut 17 desember 2006 i 19 tida - og såg meg aldri tilbake.
 
Redigert av en moderator:
Noen som har kommet i gang med GTA V? Det ser velidg lovende ut syns jeg. Har brukt ett par timer til nå, men blir garantert en tidstyv dette her.:cool:
 
Noen-og-30 prosent gjennom GTA V nå. For et fantastisk herlig spill! Detaljrikdommen er helt utrolig, grafikken er fantastisk, og historien er konge..spesielt Trevor er rå :D