Er veldig dårlig oppdatert på xbox fronten nå, trudde ikke den kom i salg før til høsten, men ser nå på elkjøp at dem selger en såkalt import versjon, noen ulemper med å kjøpe den? Eller er det kun norsk meny å slikt man ikke får? Som sikkert kan oppdateres når den norkse versjonen kommer?
Blåser liv i denne igjen, må jo være flere som setter pris på denne hobbyen.
Elden Ring. For et storslått spill. 2020-tallets Skyrim? Jeg har runda Dark Souls 1 og 3 og liker dem men dette var et par knepp bedre.
Noen andre som har blitt sugd inn i det?
Jepp, men må si jeg synes det er litt uoversiktlig til tider når det kommer til hvor man skal, det er så stort, og så glemmer jeg litt om jeg har gjort meg helt ferdig med et område. Men samtidig gjør det spillet interessant, siden det er så mye å utforske.
Skulle også ønske at de tok denne muligheten til å lage bedre co-op for de som ønsker å spille hele spillet sammen sømløst.
Favoritten min er fortsatt Dark Souls 1, hvis jeg skulle laget en liste over hvilke jeg liker best så ville det sett slik ut:
Darks Souls 1
Bloodborne
Elden Ring
Dark Souls 3
Dark Souls 2
Sekiro
Blåser liv i denne igjen, må jo være flere som setter pris på denne hobbyen.
Elden Ring. For et storslått spill. 2020-tallets Skyrim? Jeg har runda Dark Souls 1 og 3 og liker dem men dette var et par knepp bedre.
Noen andre som har blitt sugd inn i det?