Spilltråden

Stemmer det, er ingen problemer med å kjøpe importert versjon. Den elkjøp selger er for øvrig en skandinavisk utgave, men det er ingen forkskjell på disse kontra den @Kjeksen kjøpte i Tyskland.

Om folk ønsker å spille litt sammen, så legg meg gjerne til på Xbone Gamertag: ID 10 T by ZERO.
Har Forza 5 (yay!) og Titanfall (yay!) og WatchDogs (bleh!). Sistnevnte orker jeg ikke bruke mer tid på.
 
Redigert av en moderator:
Høres bra ut!
Har blitt litt vel mange klokkekjøp i det siste, så xboxen må nok vente litt ja :p
 
Blåser liv i denne igjen, må jo være flere som setter pris på denne hobbyen.

Elden Ring. For et storslått spill. 2020-tallets Skyrim? Jeg har runda Dark Souls 1 og 3 og liker dem men dette var et par knepp bedre.

Noen andre som har blitt sugd inn i det?
 
Redigert:
  • Liker
Reaksjoner: Hvalse og Yallaboy
Blåser liv i denne igjen, må jo være flere som setter pris på denne hobbyen.

Elden Ring. For et storslått spill. 2020-tallets Skyrim? Jeg har runda Dark Souls 1 og 3 og liker dem men dette var et par knepp bedre.

Noen andre som har blitt sugd inn i det?

Jeg har kjøpt det og lastet det ned på PS5en, men har ennå ikke klart å sette av tid til å spille det. Men jeg gleder meg som en unge:)
 
  • Liker
Reaksjoner: speedieThomas
Jepp, men må si jeg synes det er litt uoversiktlig til tider når det kommer til hvor man skal, det er så stort, og så glemmer jeg litt om jeg har gjort meg helt ferdig med et område. Men samtidig gjør det spillet interessant, siden det er så mye å utforske.
Skulle også ønske at de tok denne muligheten til å lage bedre co-op for de som ønsker å spille hele spillet sammen sømløst.
Favoritten min er fortsatt Dark Souls 1, hvis jeg skulle laget en liste over hvilke jeg liker best så ville det sett slik ut:
Darks Souls 1
Bloodborne
Elden Ring
Dark Souls 3
Dark Souls 2
Sekiro

Favoritten min frem til nå har vært Dark Souls 1. Sekiro fikk jeg aldri teken på, jeg er elendig på parry/riposte generelt i disse spillene og der var jo det så sentralt. Bloodborne har jeg lyst til å besøke hvis jeg får meg en PS5 en gang, den Lovecraft-y stemningen ser topp ut. DS2 kom jeg et stykke inn i også men det føltes litt rart i både stemning og spillmekanikker - bar vel preg av at det var et "utskudd" i serien mens kjerneteamet jobbet med DS3/Bloodborne.

Tror det jeg liker så langt med Elden er at det er så mange flere veier å gå og ting å finne på hvis man møter veggen der man er. Men enig i at det kan være litt overveldende med så stor åpen verden!
 
Redigert:
Blåser liv i denne igjen, må jo være flere som setter pris på denne hobbyen.

Elden Ring. For et storslått spill. 2020-tallets Skyrim? Jeg har runda Dark Souls 1 og 3 og liker dem men dette var et par knepp bedre.

Noen andre som har blitt sugd inn i det?

En runde i Elden Ring er et deilig avbrekk i en ellers travel hverdag. Jeg har valgt astrologer og har så langt kost meg med spillet på PS5. Pen grafikk og en stor spennende verden å utforske. Jeg likte også Dark Souls 3, men synes Elden Ring er hakket bedre pga friheten som spillet byr på.
 
  • Liker
Reaksjoner: speedieThomas