Veldig stort, men fortsat stilig (passer greit til dress) , men sammtidig er det ikke som store klokker flest , som er eid av smårike ekklinger som tror de er noe pga en halvdårlig designklokke.
Nja, ganske mye da jeg tenker meg om!
Konfirmasjon
17mai
Egen bursdsg
Familiens julemiddag på leankollen
Juleballet
Somregel en rund bursdag (ala 60års dag)
Sikkert noen andre anledninger, men hvis du lurer på å kjøpe dress til noen, så kjør på! Bare pass på å kjøpe et slips av de litt bedre, ikke noe billigdrit fra dressman (jeg har et dyptblått silskeslips i tykk silke)
Hvorfor lurte du på dette egentlig?
Ser frem til et bilde av deg i ført dress, silkeslipset og klokken. Pics or it didnt happen.
Ehem, ja det er min eneste klokke, men jeg håper du skjønner at en aktiv 15åring ikke kan bruke en klokke i den prisklassen hele tiden da han er i den alderen!
Jeg foreslår at du har klokken på høyrearmen...... Der bør den oppnå tilstrekkelig med kraftreserve![]()
Ser frem til et bilde av deg i ført dress, silkeslipset og klokken. Pics or it didnt happen.
Si 20 dager i året for humorens skyld, da har du 345 dager igjen...
Prøv å ro ned litt på "dritt ditt og dritt datt" holdningen din er du snill, blir litt sliten av å lese om hvordan "billige" ting er så kjipe og teite.
Ok, mener ikke at alt er drit, men jeg trodde at alle her inn var av den ekkle typen som sa "drittur, min kosta 110k, og uret har ikke engang egenprodusert movement". , men jeg tok helt feil, ble godt motatt, og beklager for hva jeg sa!
, men noen flere forslag på hvilken winder jeg burde kjøpe!??