Spørsmål om brietling super avenger?

Breakin hearts and makin friends.

En winder får du hos urmakere samt som folket skriver f eks på finn.no, ebay, amazon. Googler du "watchwinder + buy/kjøpe" tenker jeg onkel google kan hjelpe også.

Jeg har et par herfra:
http://www.uhrenbeweger-shop.com/
 
Til orientering; det er behagelig å slippe å stille dato, men klokken har ikke vondt av å ligge stille over lengre tid. Klokkeverden er delt når det gjelder om Winder er bra eller dårlig for klokken.
 
Hvis du vil spare dine 2500, foreslår jeg at du henter legosettet ditt og bygger deg en winder selv. Det har jeg gjort.
Kjør hardt kjør stil.

90349d1203892303-making-your-own-watch-winder-leggo-winder.jpg
 
Grattis med ny klokke!

Sjekk Beco Systems. De fleste Protid fører de. Du bør få en singelwinder til budsjettet ditt.
 
Gratulerer med flott klokke...

Hvis du er på jakt etter winder kan jeg anbefale deg den jeg kjøpte hvis du titter på min unboxing av den. Finner du mye info den kostet 1500kr.. Og jeg er super fornøyd med den..
 
Gratulerer med flott klokke...

Hvis du er på jakt etter winder kan jeg anbefale deg den jeg kjøpte hvis du titter på min unboxing av den. Finner du mye info den kostet 1500kr.. Og jeg er super fornøyd med den..

Beklager hvis jeg har sett feil, mem jeg finner ikke noe unboxing? Har du eller noen link?
 
Får vi se bilde av klokken på hånden stukeren?

(pics or it didnt happen) ;)

Gjerne foran dataskjermen med tidssonen i bakgrunnen;)
 
Veldig stort, men fortsat stilig (passer greit til dress) , men sammtidig er det ikke som store klokker flest , som er eid av smårike ekklinger som tror de er noe pga en halvdårlig designklokke.

Av ren nysgjerrighet - hvor ofte går du/en konfirmant i dress (utenom konfirmasjonen)? ;)
 
Nja, ganske mye da jeg tenker meg om!

Konfirmasjon
17mai
Egen bursdsg
Familiens julemiddag på leankollen
Juleballet
Somregel en rund bursdag (ala 60års dag)

Sikkert noen andre anledninger, men hvis du lurer på å kjøpe dress til noen, så kjør på! Bare pass på å kjøpe et slips av de litt bedre, ikke noe billigdrit fra dressman (jeg har et dyptblått silskeslips i tykk silke)

Hvorfor lurte du på dette egentlig?
 
Si 20 dager i året for humorens skyld, da har du 345 dager igjen...

Prøv å ro ned litt på "dritt ditt og dritt datt" holdningen din er du snill, blir litt sliten av å lese om hvordan "billige" ting er så kjipe og teite.
 
Nja, ganske mye da jeg tenker meg om!

Konfirmasjon
17mai
Egen bursdsg
Familiens julemiddag på leankollen
Juleballet
Somregel en rund bursdag (ala 60års dag)

Sikkert noen andre anledninger, men hvis du lurer på å kjøpe dress til noen, så kjør på! Bare pass på å kjøpe et slips av de litt bedre, ikke noe billigdrit fra dressman (jeg har et dyptblått silskeslips i tykk silke)

Hvorfor lurte du på dette egentlig?

:D

Ser frem til et bilde av deg i ført dress, silkeslipset og klokken. Pics or it didnt happen.
 
Ehem, ja det er min eneste klokke, men jeg håper du skjønner at en aktiv 15åring ikke kan bruke en klokke i den prisklassen hele tiden da han er i den alderen!

Jeg foreslår at du har klokken på høyrearmen...... Der bør den oppnå tilstrekkelig med kraftreserve:rolleyes:
 
Jeg foreslår at du har klokken på høyrearmen...... Der bør den oppnå tilstrekkelig med kraftreserve:rolleyes:

Hehe, litt koffert tenking? Haha, nei jeg har den på venstre :) jeg føler at jeg burde løsne litt på den, for den sitter litt klamt og er vanskelig å røre på, men samtidig vil jeg ikke at klokken skal dette under den kulen på håndleddet! Noen råd for hva som er best?