Solbrilletråden

Med ny klokke måtte jeg selvfølgelig kjøpe noen nye solbriller også. Endte opp med et par YSL pilotbriller som til og med falt i smak hos DJDAN:cool:

Takk til Ollis Optikk i Bogstadveien for ypperlig service og bra utvalg..

Ray Ban Caravan i Oslo?

Jeg synes Caravan-brillene fra Ray Ban ser veldig bra ut. Er på jakt etter noe litt annet enn de klassiske pilotbrillene. Er det noen som vet om en butikk i Oslo som har Caravan inne? Har lyst til å prøve de på før et eventuelt nettkjøp. Hvor mye koster de fra butikk i Norge?

Da har jeg vært nede på Krogh å testet solbriller.
Ray Ban wayfarer ble godkjent av både samboer og optiker, så da er det bare å vente på synstest. :cool:

Da er disse bestilt....
400-300public_graphics_custom_products_images_rb_2132_710.jpg

Da er disse bestilt....
400-300public_graphics_custom_products_images_rb_2132_710.jpg

Og mottatt idag :cool:

Meget rask forsendelse fra solglass.no

Bestilte 31. mai 22.35 og fikk i postkassen idag 14.00.
Bra pris også! Svindlerne hos Synsam skulle ha 1800,-. men slapp med 899,-.

KAB

Har prøvd noen solbriller oppgjennom, men de siste 10 åra har jeg sverget til Silhoutte.
Fikk nye for ca 1mnd siden, da mine forrige fikk tretthetsbrudd etter nesten 10 års bruk :)
Veier ca 10gram og ikke noe press i tinning eller noe. Glemmer å ta de av til tider også :D
Anbefales virkelig!

Sent from my iPhone using Tapatalk

Trengte absolutt et par gode solbriller nå, så var innom Interoptik og endte med et par RayBan RB4148.

Fikk også 20% rabatt på de med en kupong, så prisen endte på hyggelige 1000 kroner. Ikke dum pris det.
710_57.png