slipsknuter & litt snakk rundt det :)

Har ikke klart å henge med i diskusjonen her. Brukte Random heros matrix knute i går, kombinert med en blå Eton skjorte med hvit krage og mansjetter, en sort dress, gullmansjettknapper gravert med initialene mine og en vintage Omega på armen.

Er jeg da harry?

Kan tenke meg en lang liste med årsaker til å stemple meg som harry, men tror ikke gårsdagens slipsknutevalg kommer på den.:D
 
Om julaften hos dere innebærer mørk dress og høytid har du bommet med skjortevalget.

Men harry...

Nei.



Det jeg har opplevd som mest harry med deg må være den gangen du prøvde å prakke på meg søstera di hos Alf Lie - enda du visste at både dømme- og motstandskraften min var over alle hauger.
 
Dette spørsmålet vil jeg kategorisk svare ja på, men det er fordi jeg faktisk har møtt deg! ;)


Hahaha. Og det kommer fra deg? Skal vi snekre sammen en liste på hvorfor du er harry?:razz:


Om julaften hos dere innebærer mørk dress og høytid har du bommet med skjortevalget.

Men harry...

Nei.



Det jeg har opplevd som mest harry med deg må være den gangen du prøvde å prakke på meg søstera di hos Alf Lie - enda du visste at både dømme- og motstandskraften min var over alle hauger.

Hjemme hos meg er det nok høytid og intet annet enn hvit skjorte som gjelder, men ikke der jeg feiret jul i år så det gå nok greit.


Og for the record. Tror frk Saastad er en bedre match for deg en søsteren min.:eek: