- Medlem
- 12. sep. 2013

Fant disse på Weston’s hjemmeside. Svært god pris for svært gode sko. Gleder meg til å få de!
Meget god erfaring med disse etter rundt 4 års bruk. Mine har vært brukt hele året, og har vært på mang en fjelltur, så vel som til vandring i mer urbane miljø.Er det noen som har erfaringer med Hanwag Gunten?
Er ut etter en god og varig urban «Støvel» til høst/vinter/ vår, som funker til jeans avslappet livsstil
Hanwag - GRÜNTEN | Kjøp online | Naturkompaniet
GRÜNTEN ✓ Fri frakt over 495,- & Fri Retur ✓ Klimanøytral levering ✓ Kjøp nå ✓www.naturkompaniet.no
Vis vedlegg 396384
Fant disse på Weston’s hjemmeside. Svært god pris for svært gode sko. Gleder meg til å få de!
Har familie som skulle til et av de landeneHvordan klarer du det? Jeg har alltid måttet gjøre det svært komplisert gjennom en tredje part eller hentet dem selv.
Vis vedlegg 399303
Junkyard har også fysiske butikker i Oslo. Storo eller Byporten.Noen som vet hvor i Oslo man får tak i gode gammeldagse converse-sko? Google fører meg til rene nettbutikker...
Aha, takkJunkyard har også fysiske butikker i Oslo. Storo eller Byporten.
Men ser ut som Junkyard omtrent ikke hadde sko rundt min størrelse i butikk, kun på nettlager. Og da er man like langt. Finnes det andre steder i Oslo mon troJunkyard har også fysiske butikker i Oslo. Storo eller Byporten.
Aha, takk![]()