Sko. Jeg trenger nye. Tips?

kan noen hjelpe med Carmina størrelser? ( Uetam last). Jeg bruker f.eks. 8 1/2 hos Lobb og Crockett og 7 1/2 eller 8 hos Santoni.

Fant du ut av dette? Jeg har samme størrelse (9) hos Carmina og Crockett i standard bredde. Noe tightere fit på Carmina over-all, men det er jo bra på en loafer (som jeg regner du skal ha med Uetam?).

Fant du ut av dette? Jeg har samme størrelse (9) hos Carmina og Crockett i standard bredde. Noe tightere fit på Carmina over-all, men det er jo bra på en loafer (som jeg regner du skal ha med Uetam?).
Takk, jeg spurte @stefanravnanger som konkluderte det samme som deg. Jeg venter til januar med å bestille. ( har også en stor dag som kommer og planlegger en spesialbestilling hos Weston som kommer til å punktere budsjettet)

Kjøpte mitt første par suede-sko hos Church’s i dag. Spent på hvordan de vil holde seg. Kjøpt vannavstøtende spray og børste allerede.

9C0616A3-9BC1-460F-AE43-B7601240C662.jpeg

Cavour staret med -50% på blant annet sko av egen merke. Har kjøpt et par loafers idag. Beklager bilder fra butikken (Sjølyst).
Skoene er av høy kvalitet med nydelig Repello semsket fra Stead og sjelden tynn gummisåle. Ser veldig fint ut!) Sånne koster 1700 kr nå.
Mye bra på salg der, blant annet støvler i Utah calf.

mkCiY5g.jpg

OmNQmP6.jpg

DDIIyhU.jpg

qjO7i2j.jpg

fJwfzt4.jpg

Ser ut som Fliteless selger old stock hos lille vinkel sko:
Prisene er 50% nedjustert.
Bra alternativ for dem som må/vil ha klassisk sko og samtidig sliter med fot/kne/ryggsmerter.
Fliteless lover sneakers komfort i sine dress sko.
Spør meg ser sko fra Fliteless litt rart ut, spesielt disse gule stripene.

• Liker
Reaksjoner: aksgro
Ser ut som Fliteless selger old stock hos lille vinkel sko:
Prisene er 50% nedjustert.
Bra alternativ for dem som må/vil ha klassisk sko og samtidig sliter med fot/kne/ryggsmerter.
Fliteless lover sneakers komfort i sine dress sko.
Spør meg ser sko fra Fliteless litt rart ut, spesielt disse gule stripene.
Har to par loafers derifra (vareprøver), begge med den røde stripen. Ufattelig komfortable sko! De nye modellene kommer med en mye mindre og mer anonym stripe. 20% på første ordre fra hjemmesiden deres btw

@Kochegar47 Første modellene deres var ganske store i størelsen, så jeg måtte size ned ca 1 US. Mener å ha hørt at denne runden er mer true to size. Gratis shipping og retur, så hvis de ikke passer så fikses det i en fei :)

• Liker
Reaksjoner: Kochegar47