RM Williams på glatta er bare helt sjukt ekstremsport, jeg går for vintersåle neste gang!!
Varianten med kalosjer utenpå funker bedre og er noe tryggere.. -tror jeg.
Vis vedlegg 173551
Hva tenker du på med vintersåle?
RM Williams på glatta er bare helt sjukt ekstremsport, jeg går for vintersåle neste gang!!
Vis vedlegg 173551
Vis vedlegg 173551
Kalosjer er nå ganske kjekt, har slitt ut mange par, og har stor glede av særvarianter, som kalosjer med pigger.kalosjer er i min bok; No, HELL NO!!
Lærsåler er jo risikosport på glatta uansett om det er RMW eller noe annet
Kalosjer er nå ganske kjekt, har slitt ut mange par, og har stor glede av særvarianter, som kalosjer med pigger.
Men kalosjer på boots... Næææææ
Hver sin smak, jeg synes nå ikke det ser så dumt ut, og jeg slipper å bytte sko når jeg kommer på kontoretSkal ikke være så eplekjekk. Men synes utseendet er helt krise. For meg fungerer det helt utmerket å sko seg etter føret. Bytter også skotøy når jeg kommer på kontoret.
Det å dra på seg en «gummisokk» utenpå skoa er litt det samme som å ha plasttrekk på sofaen, eller vinyl på bilen![]()
Skal ikke være så eplekjekk. Men synes utseendet er helt krise. For meg fungerer det helt utmerket å sko seg etter føret. Bytter også skotøy når jeg kommer på kontoret.
Det å dra på seg en «gummisokk» utenpå skoa er litt det samme som å ha plasttrekk på sofaen, eller vinyl på bilen![]()