Sko. Jeg trenger nye. Tips?

Alden går godt om dagen.
Lager de under, i Color 8/burgunder cordovan på Grant-lesten. Den litt mindre kjente og litt penere broren til Barrie.

1-1.5 års leveringstid, så må bestille opp nå for høsten 2023 :ROFLMAO:

Alden Tanker i color 8

BF2CBFFA-2CFF-4A2C-AB49-235D4FF37D91.jpeg
8BD94AC2-AC07-4C34-BC8F-C16625567725.jpeg
BA443EB9-A79C-40E0-9281-4A2451356AE9.jpeg

To par med RM Williams fikk livsforlengende behandling hos Skomaker Rezapur i Bygdøy Alle.
Det tok vel lang tid, men skomaker'n kompenserer med å holde åpent noen minutter over åpningstid slik at jeg endelig kan få hentet dem.
Pent arbeid og etter en dag med hvert par på bena er jeg fornøyd.

To par med RM Williams fikk livsforlengende behandling hos Skomaker Rezapur i Bygdøy Alle.
Det tok vel lang tid, men skomaker'n kompenserer med å holde åpent noen minutter over åpningstid slik at jeg endelig kan få hentet dem.
Pent arbeid og etter en dag med hvert par på bena er jeg fornøyd.

Hyggelig å høre, har selv to par, 7 år og 6 år gamle som trenger nye såler. Er i tenkefasen på hvor de skal leveres hos. Kan jeg spørre om prisen og hva som ble gjort? :)

Hyggelig å høre, har selv to par, 7 år og 6 år gamle som trenger nye såler. Er i tenkefasen på hvor de skal leveres hos. Kan jeg spørre om prisen og hva som ble gjort? :)
Nye halvsåler fra Vibram limt på original såle. (helen ok)
Tuppene på en fot reparert.
Kantene på sålene farget.
2000,- for begge par. 3 uker pluss ventetid.

Redigert:
  • Liker
Reaksjoner: titan
Hei. Ser etter sko som kan brukes på norsk vinterføre (fortrinnsvis Vestlandet, så mer regn og slaps enn snø og brøytekanter), som passer både til jeans og grå flanellbukser.

Skal ikke være boots (i hvert fall ikke høyere enn et par lave desert boots), og skal ha en casual lest.

Vurderer Paraboot Avignon. Andre forslag? Alle tips ta i mot med stor takk.

Hei. Ser etter sko som kan brukes på norsk vinterføre (fortrinnsvis Vestlandet, så mer regn og slaps enn snø og brøytekanter), som passer både til jeans og grå flanellbukser.

Skal ikke være boots (i hvert fall ikke høyere enn et par lave desert boots), og skal ha en casual lest.

Noe slikt?

72755dc24a82d8cf11d0de696b38e11c.jpg

Både Avignon og Chambord fra Paraboot passer dette. Kan også anbefale en Edward Green Dover med gummisåle og et kraftigere grain-skinn. Prisen blir dog høyere. Ellers har sikkert produsenter som C&J og andre britiske produsenter mye bra.

• Liker
Reaksjoner: Vij