Jeg spurte dem når de åpnet og fikk beskjed om at de sydde om bare egne produkter.
Ok
Jeg spurte dem når de åpnet og fikk beskjed om at de sydde om bare egne produkter.
To par med RM Williams fikk livsforlengende behandling hos Skomaker Rezapur i Bygdøy Alle.
Det tok vel lang tid, men skomaker'n kompenserer med å holde åpent noen minutter over åpningstid slik at jeg endelig kan få hentet dem.
Pent arbeid og etter en dag med hvert par på bena er jeg fornøyd.
Nye halvsåler fra Vibram limt på original såle. (helen ok)Hyggelig å høre, har selv to par, 7 år og 6 år gamle som trenger nye såler. Er i tenkefasen på hvor de skal leveres hos. Kan jeg spørre om prisen og hva som ble gjort?![]()
Hei!
Noen som har innspill på suede dressko og matchende belte i en brun eller gråtone?
Edward Green...Hei!
Noen som har innspill på suede dressko og matchende belte i en brun eller gråtone?
Hei!
Noe slikt?Hei. Ser etter sko som kan brukes på norsk vinterføre (fortrinnsvis Vestlandet, så mer regn og slaps enn snø og brøytekanter), som passer både til jeans og grå flanellbukser.
Skal ikke være boots (i hvert fall ikke høyere enn et par lave desert boots), og skal ha en casual lest.
Vurderer Paraboot Avignon. Andre forslag? Alle tips ta i mot med stor takk.
Både Avignon og Chambord fra Paraboot passer dette. Kan også anbefale en Edward Green Dover med gummisåle og et kraftigere grain-skinn. Prisen blir dog høyere. Ellers har sikkert produsenter som C&J og andre britiske produsenter mye bra.Hei. Ser etter sko som kan brukes på norsk vinterføre (fortrinnsvis Vestlandet, så mer regn og slaps enn snø og brøytekanter), som passer både til jeans og grå flanellbukser.
Skal ikke være boots (i hvert fall ikke høyere enn et par lave desert boots), og skal ha en casual lest.
Vurderer Paraboot Avignon. Andre forslag? Alle tips ta i mot med stor takk.