Sko. Jeg trenger nye. Tips?

• Liker
Reaksjoner: bydel16
1644354183196.jpg

Setter opp en runde med denne Alden støvlene på Barrie-lest og med sort hardware.
Tilgjengelig på D, E og EE-vidde. Full pris 9450. 1000 i forskudd.

Noen som har erfaring med Scarosso? Lest litt på nett, og ser jo bra ut.. Toll og moms inkl i priser til Norge, og 50€ av bestilling nå.
Ser ganske fine ut, men usikker på hvor god kvalitet man får til den prisen, spesielt når de tilbyr 50 euro rabatt. Synes formene er pene. Vanskelig å si mer uten å se de fysisk.

Redigert:
Hei. Tenkte å prøve å unngå å lage en helt ny tråd - og tipper noen skointeresserte vet svaret på dette.

Leter etter et sted som gjør chain stich hemming av jeans i Oslo eller Bergen. Noen som har noen tips?

Hei. Tenkte å prøve å unngå å lage en helt ny tråd - og tipper noen skointeresserte vet svaret på dette.

Leter etter et sted som gjør chain stich hemming av jeans i Oslo eller Bergen. Noen som har noen tips?

Jeg har ikke funnet det i Bergen og er veldig interessert om noen har noen tips ( sender gjerne om det finnes en god adresse)

Jeg har ikke funnet det i Bergen og er veldig interessert om noen har noen tips ( sender gjerne om det finnes en god adresse)
De tilbyr det på Livid Past i Oslo (Markveien 54). Koster 199 kr. Maskinen deres var riktignok til reparasjon da jeg spurte dem, og jeg har ikke somlet meg til å spørre på nytt. Tror det er lettest å kontakte dem på instagram (@pastworkshop), evt facebook.com/Pastworkshop

• Liker
Reaksjoner: lobergen
De tilbyr det på Livid Past i Oslo (Markveien 54). Koster 199 kr. Maskinen deres var riktignok til reparasjon da jeg spurte dem, og jeg har ikke somlet meg til å spørre på nytt. Tror det er lettest å kontakte dem på instagram (@pastworkshop), evt facebook.com/Pastworkshop

Livid har åpnet butikk på galleriet i Bergen! De har en avdeling midt i butikken hvor de syr, kanskje verdt og ta en telefon her? @lobergen @Vij

• Liker
Reaksjoner: lobergen