Fancy, og sikkert lurt. Notert. Er det en Crispi Kongsvoll?
Synes dette ser ut som en god, gammel La Sportiva Elk (?)
Fancy, og sikkert lurt. Notert. Er det en Crispi Kongsvoll?
Synes dette ser ut som en god, gammel La Sportiva Elk (?)
styleforum og/eller grailedLongshot herfra..
Har en del par med damesko fra Maftei. Håndlagte med vanvittig kvalitet og finish.
MAFTEI VIENNA, Maftei Vienna Made To Order For The Noble Shoe
Kun brukt på en photoshoot, størrelse 38-39. Noe som har noen tips på hvor man kunne omsatt noe sånt? Eller noen som har en skointeressert dame hjemme? Tror ikke finn.no er stedet man tråler etter den slags.
Jeg solgte et par Saint Crispin's damesko med skotrær for 1000 kronerstyleforum og/eller grailed
Ser ganske fine ut, men usikker på hvor god kvalitet man får til den prisen, spesielt når de tilbyr 50 euro rabatt. Synes formene er pene. Vanskelig å si mer uten å se de fysisk.Noen som har erfaring med Scarosso? Lest litt på nett, og ser jo bra ut.. Toll og moms inkl i priser til Norge, og 50€ av bestilling nå.
Scarosso®: Italian Shoes and Loafers for Men & Women
The best of Made in Italy quality meets style! Discover elegant shoes for Men & Women on the Official Scarosso® Shop: Sign Up to receive -15% OFF!www.scarosso.com
Hei. Tenkte å prøve å unngå å lage en helt ny tråd - og tipper noen skointeresserte vet svaret på dette.
Leter etter et sted som gjør chain stich hemming av jeans i Oslo eller Bergen. Noen som har noen tips?
De tilbyr det på Livid Past i Oslo (Markveien 54). Koster 199 kr. Maskinen deres var riktignok til reparasjon da jeg spurte dem, og jeg har ikke somlet meg til å spørre på nytt. Tror det er lettest å kontakte dem på instagram (@pastworkshop), evt facebook.com/PastworkshopJeg har ikke funnet det i Bergen og er veldig interessert om noen har noen tips ( sender gjerne om det finnes en god adresse)
De tilbyr det på Livid Past i Oslo (Markveien 54). Koster 199 kr. Maskinen deres var riktignok til reparasjon da jeg spurte dem, og jeg har ikke somlet meg til å spørre på nytt. Tror det er lettest å kontakte dem på instagram (@pastworkshop), evt facebook.com/Pastworkshop