- Medlem
- 18. sep. 2009
Bryr meg ikke så mye om merket, så lenge passformen er bra. Det er det viktigste.![]()
Veldig enig!
Bryr meg ikke så mye om merket, så lenge passformen er bra. Det er det viktigste.![]()
Bruuns Bazaar har mye fint, men har vært misfornøyd med kvaliteten på to av de tre skjortene jeg har hatt (den ene krympet i overkant mye, den andre fikk "kontoralbue" etter uforholdsmessig lite bruk. Men jeg kan jo ha vært uheldig med utvalget.
Stemmer. Den T-micheal. Om han foretar tilpassinger og slikt aner jeg ikke.
Skjortekvaliteten er glimrende og å få målsøm hjelper meg veldig da jeg har en svært snodig kroppsfasong. Normalt må jeg ha bukser tilsvarende 42" over lårene, og 34" i livet. Noe som ikke alltid er like enkelt. Skjorter er enda verre.
Jeg skylder på gener etter en far som har 4 EM/VM medaljer i ting som er tunge og skal løftes
Stemmer. Den T-micheal. Om han foretar tilpassinger og slikt aner jeg ikke.
Skjortekvaliteten er glimrende og å få målsøm hjelper meg veldig da jeg har en svært snodig kroppsfasong. Normalt må jeg ha bukser tilsvarende 42" over lårene, og 34" i livet. Noe som ikke alltid er like enkelt. Skjorter er enda verre.
Jeg skylder på gener etter en far som har 4 EM/VM medaljer i ting som er tunge og skal løftes