Stryker alltid etter vask. Stoffet ser ryddigere ut da, selv om de krøller seg.Stryker dere linskjorter eller omfavner dere casual scruffy looken?
De av dere som bestiller fra Charles tyrwhitt, velger dere å betale importkostnader på forhånd, eller venter til dere henter på postkontoret? Hva lønner seg?![]()
Eton har jeg mye god erfaring med. God kvalitet og passform. Dyre nok til at de føles fine og fornemme, men samtidig billige nok til at du tør å ta en liten boogaloo uten å bekymre deg for at skjorta skal eksplodere når du skal vise frem ditt partytriks.40 og 50% på mykje bra Eton skjorter.
All Sale | Eton Shirts Norway
www.etonshirts.com
Veldig god kvalitet på Eton synast eg.
var en tur på salg der i dag! Fikk deres Premium i Egyptisk bomull, normal pris 599,- nå 125 - kunderabatt = 110! Imponerende kvalitet til tullepris. Kjøpte like godt 4 stk...Dro innom Dressmann her om dagen, og kom over "D+LJ" skjortene deres som var på salg - må si jeg ble mektig imponert over disse, og spesielt prisen. Kostet rundt 250 kr på salg, men skjortene føltes og så langt dyrere ut. Veldig fin rull på button-down kragene og fin passform - de så rett og slett ut som billigere versjoner av Finamore skjortene mine. Du mangler åpenbart alt av håndarbeid, men hva kan man forlange for usle 250 kroner.
Nå fikk jeg inntrykket av at disse solgt dårlig, noe som er synd - når Dressmann for en gangs skyld gir noe som går an å bruke, så blir kundene skremt vekk av 20% prisøkning.
Hvor handler jeg dresskjorter i London? I hovedsak til jobb, hvite og blå. Viktig at de har forskjellige lengder på ermene, kjøper heller MTM enn å gå til skredderen for å legge opp ermene. Prisklasse opp til 1500.