Skal, skal ikke? IWC Big Pilot

Verdens råeste Flieger? Mitt råd må være å lytte til deg selv, får du godfølelsen er det bare å gi gass. Hva folk mener angående størrelse er likegyldig så lenge den ikke skal gå som passaround ;)

Åh, den er dødssexy IMO :D
 
Jeg drømmer om BP! På bildene ser den litt stor ut for deg, men wristshots lyver erfaringsmessig noe. Fliegere SKAL være store, men ikke overdriv. Se deg i speilet med den på og spør deg selv om du ville ha reagert om du så den på noen andre?
 
Alt for stort, beklager. Denne er hit or miss, funker ikke for meg heller, men sitter som et skudd på andre.
 
tror folk ikke helt skjønner det at en Pilot klokke skal være "for" stor..

For stor for trådstarter. Denne sitter flott på mange folk, på trådstarter ser den ut som en klovneklokke.

Det finnes ingen situasjon hvor lugs utenfor armen ser bra ut.
 
Dani skrev:
tror folk ikke helt skjønner det at en Pilot klokke skal være "for" stor..
Skjønner og skjønner ... uret var jo tenkt å bæres utenpå en jakke og hvis det er trådstarters hensikt så hadde han nok ikke postet et wristshot på naken hud?

Hvis vi nå kan ta de for gitt at han skal bære det på naken hud så blir jo feedbacken basert på det og der er Christian noe på sporet når han sier lugsen ikke bør stikke ut utenfor armen som en god tommelfingerregel.

Men nå får jeg litt magefølelsen at jeg putter ved en plass hvor det ikke trenges ved, ref (High-End)-Fake-Breitling-tråden og diskusjoner ut av proporsjon. Innlegg om hva "folk ikke helt skjønner" generaliserer og drar konklusjoner som ikke alltid er basert på tingens tilstand.


6298d1144004564-official-pictures-laco-replika-original-flieger-beobachtungsuhr-jacke_14_300.jpg
 
Mitt poeng er sipelthen at Big Pilot, stor som den er, ser helt fantastisk ut på mange håndledd. Trådstarter, såvel som meg selv, har derimot ikke armene for å bære denne klokken uten at det ser teit ut.

Det har ingenting å gjøre med at "klokken skal være stor" å gjøre.
 
Skjønner og skjønner ... uret var jo tenkt å bæres utenpå en jakke og hvis det er trådstarters hensikt så hadde han nok ikke postet et wristshot på naken hud?

Hvis vi nå kan ta de for gitt at han skal bære det på naken hud så blir jo feedbacken basert på det og der er Christian noe på sporet når han sier lugsen ikke bør stikke ut utenfor armen som en god tommelfingerregel.

Men nå får jeg litt magefølelsen at jeg putter ved en plass hvor det ikke trenges ved, ref (High-End)-Fake-Breitling-tråden og diskusjoner ut av proporsjon. Innlegg om hva "folk ikke helt skjønner" generaliserer og drar konklusjoner som ikke alltid er basert på tingens tilstand.


[/IMG]

skal du sitte grine over en diskusjon gjort i en annen tråd ? Virkelig? Voks opp, lær deg noe forum etikette, dra inn ting ifra andre tråder er helt på jordet..
Finnes faktisk folk som ikke skjønner at en Pilot klokke er ment å være stor og var de jeg refererte til, og at den da ikke vil passe 80% av folk som vil eie de, med andre ord 47mm passer nesten ingen på en normal måte hvis du da ikke har en for høy BMI eller er stor av natur enten ved trening eller naturlig..

Jeg synes selv min 5004 ble alt for stor selv om andre mente den var kul, så byttet den inn med JLC EWA som var 1mm mindre men passet faktisk mye bedre på meg..

Jeg sier til tråd starter go for it, hvis du ikke trives med den etter en stund får du lett solgt eller byttet den til noe annet :D
 
skal du sitte grine over en diskusjon gjort i en annen tråd ? Virkelig? Voks opp, lær deg noe forum etikette, dra inn ting ifra andre tråder er helt på jordet.
Grining har jeg ikke tenkt ty til, men selvfølgelig kommer jeg å forholde meg til deg som bruker (og person til noe annet er bevist) basert på hvordan du skriver i andre tråder.

Min oppfattning efter å ha fulgt Breitling-tråden var at ting der ble opphetet og at innlegg som du skrev var formulert på en måte som om du ville fremprovosere reaksjoner, noe som jeg fryktet (og fikk innfridd) at det fort kunde blitt her med.

Uttrykk som "Voks opp" og "... helt på jordet" er ganske langt unna god netikett så vitt jeg vet.
 
I enkelte situasjoner er det nok mest rettferdig å sende begge ungene opp på rommet en stund ;)
 
Tilbake til poenget eller gutter?

Klin til! Gi gass! Klokka er jo nydelig! :D Også på din arm!!
 
Jeg SKAL ha denne klokka en dag, det er helt klart min favoritt IWC. Har ikke sett noen med normal kropp som ikke har kledd denne klokken. Villi på Alf Lie er ingen stor gutt, men klokken er som lagd til han.