Skal, skal ikke? IWC Big Pilot

Medlem
24. okt. 2007
Innlegg
325
Sted
Oslo
Prøvde nettopp denne. Veldig lysten på den, og synes den satt overraskende godt på armen. Svært komfortabel. Spørsmålet blir bare om det rett og slett er for stor. Er ikke keen på å gå rundt og se ut som jeg har et askebeger på armen.

Hva sier sonen?

bigp3.jpg

bigp2.jpg

bigp.jpg
 
Jeg synes den ser for stor ut på bildet, men kan være annerledes i virkeligheten. Ser hvertfall ut som at lugsene stikker ut over håndleddet ditt både på topp og bunn av klokken. Klokken er uansett utrolig lekker og har prøvd den selv men ble for stor til å gi kjøpefeeling.
 
Jeg har denne og mitt håndledd er 19 cm, føler ikke at det ser komisk ut i alle fall, pilotklokker skal jo ha litt størrelse, rister så fælt i spitfiren vet du :-o
 
Du har lyst på den, du sier den sitter godt på armen og er komfortabel. Da er det bare å gå for det!;)
 
Jeg synes den ser for stor ut på bildet, men kan være annerledes i virkeligheten. Ser hvertfall ut som at lugsene stikker ut over håndleddet ditt både på topp og bunn av klokken. Klokken er uansett utrolig lekker og har prøvd den selv men ble for stor til å gi kjøpefeeling.

+1
Ser litt stor ut men avgjørende er hvordan DU føler den sitter :)
Meget lekker i alle høve!
 
Jeg har eid denne, en jlc ewa(46mm),panerai 44mm,40mm,42mm rad,47mm rad, og denne var verst å ha på seg av alle,
føltes stor å ikke minst vekten synes jeg ble litt mye..

Synes den så litt stor ut på armen din, men ikke la det styre om du vil kjøpe den, da den er slik for de fleste..Utrolig stilig klokke som absolutt vil gi mange komplimenter.
 
Utrolig lekker klokke, men på ditt håndledd så den en liten anelse for stor ut!
Men det er vel til syvende og sist følelsen du har som betyr noe... :)
 
Slenger med et par bilder også, stor, men ikke *for* stor :)

bc7c812b-bef5-9612.jpg

bc7c812b-bf01-2418.jpg

Her begynner det å ta av, soverumsbilder faktisk.
Forskjellen her er jo at lugs er vel innenfor bredden på håndledd men ikke helt hos trådstartet.

Men mange som sier: liker du den, så kjør på er kanskje de spm skjønt hva som teller ;)
 
Her begynner det å ta av, soverumsbilder faktisk.
Forskjellen her er jo at lugs er vel innenfor bredden på håndledd men ikke helt hos trådstartet.

Men mange som sier: liker du den, så kjør på er kanskje de spm skjønt hva som teller ;)

Ikke legg for mye i soverommet, trengte en hvit bakgrunn ;)
 
Godfølelsen var definitivt til stede, til tross for størrelsen. Jeg synes den virker mindre og mer behagelig å ha på hånden enn f. eks APROO. Men jeg er redd den kan bli litt for lik 3717 som jeg hadde en gang, likte klokken virkelig godt men det ble aldri til at jeg brukte den noe særlig så da gikk den videre.