Dagens kjøpetips

Sliter med å kopiere www-lenke fra eBay app men det står en 14060 til $3650 nå med fire timer igjen, har box+papir fra 2000
51a7bed0-c34b-f857.jpg
 
$2125, det er jo der en plass vår kjære medforumist la sin, og dette uten MVA lagt på. Begynner å sette mer og mer pris på prisene her :)
 
Muligens det har vært opp her for en tid tilbake.
Men det ligger en Longines Legend Diver NO date hos Protid galleriet i Bergen. Mener pris var 14.260,-
Kanskje de har noe å gå på?:confused::p
 
Banken har penger:)
Hm, lurer på om han tar en bil i innbytte? :confused::confused:

Haha... satt akkurat og overførte penger som betaling for bil og vurderte et halvt sekund å heller ringe selger på den omtalte finn-annonsen. Hadde jo til og med blitt litt penger til overs :p

Mon tro om frøkna hadde blitt like fornøyd med ny klokke til meg som med ny bil til oss..?!?
 
Haha... satt akkurat og overførte penger som betaling for bil og vurderte et halvt sekund å heller ringe selger på den omtalte finn-annonsen. Hadde jo til og med blitt litt penger til overs :p

Mon tro om frøkna hadde blitt like fornøyd med ny klokke til meg som med ny bil til oss..?!?

Det finnes da mange biler i 10 000,- klassen :D
 
Altså, med så fine biler som jeg registrerer her på sonen er det ikke rart det blir lite Patek på dere ;) Skoda og Nautilus, det er riktig prioritering!