GrimReaper
Støttemedlem
Litt langt fra fjellheimen der jeg bor til StavangerIngen grunn til å vente, butikken er åpen som normalt![]()
![]()
Litt langt fra fjellheimen der jeg bor til StavangerIngen grunn til å vente, butikken er åpen som normalt![]()
![]()
Klart du skal kjøpe deg en IWC. Kjøp ny hos Otteren! @JørgenO er i en klasse for seg!
Interessant poeng! Med modifisert 7750 antar jeg at du mener det de benytter i de "vanlige" pilotkronografene? Det kan kanskje også være rimelig å anta at servicekost for et inhouse-verk vil bli høyere?Å konstruere et kronografverk med skepeviser er en ganske omfattende oppgave - jeg tror ikke det er den første som kommer etter all den innsatsen som ligger bak modifiseringen av 7750. Da kan det være at et verk med flyback er nærmere.
hehe, det umulige spørsmålet som melder seg hvert årOg der kom det jeg håpet på, 41mm og blå skive.
@JørgenO, vet du noe om når det kan forventes at de nylig lanserte modellene kommer til Norge?
Og der kom det jeg håpet på, 41mm og blå skive.
@JørgenO, vet du noe om når det kan forventes at de nylig lanserte modellene kommer til Norge?
Jeg tenker på en Big Pilot 46. Har prøvet å finne data på disse men vekten er sjelden oppgitt! Ser at en 5004-02 veier 185g.